Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:34:01 GMT

قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۴۷۹ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۶۰۷۲

قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۴۷۹ نفر رسید

یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۷۹ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز (18 فروردین ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 392 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد، 97 نفر مبتلای قطعی و 20 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 28 هزار و 805 مورد گزارش شده است.

 

وی اضافه کرد: از 890 نمونه پی سی آر دریافت شده حدود 56 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد در بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، دنا و لنده هستند.

 

یزدان پناه ادامه داد: همچنین از 953 نمونه رپید تست، 21 درصد موارد مثبت و بیشترین آمار در کهگیلویه، بهمئی، بویراحمد، گچساران و مارگون هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: با توجه به روند افزایشی موارد مبتلا در طی چند هفته گذشته، سهل انگاری، کاهش رعایت دستورلعمل های بهداشتی، جابجایی های جمعیتی، افزایش تجمعات، عدم رعایت فاصله گذاری فیزیکی، کاهش استفاده از ماسک و موارد دیگر باعث ایجاد پیک دوم در استان و چهارم در کشور شده است.

 

وی یادآور شد: اگر محدودیت ها کامل اجرا شوند، مشارکت و همراهی آگاهانه مردم در رعایت دستورالعمل ها وجود داشته باشد، عدم خروج از خانه و ... بتوانیم با هزینه کمتری از این مرحله خطرناک بیماری عبور نماییم.

 

یزدان پناه خاطرنشان کرد: ظرفیت تخت ها و امکانات بهداشتی درمانی استان محدود بوده و مردم باید دبه فکر حفظ سلامت و جان خود، خانواده و سایر مردم باشند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بدون شک کمک های خیرین سلامت در تامین وسایل و تجهیزات پزشکی برای بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی لازم است و ایثار این افراد در نزد خداوند متعال محفوظ و در خاطره بیماران نیازمند نیز باقی می ماند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیمار کرونایی فوتی تست کهگیلویه و بویراحمد یزدان پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران