Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، محبوب حیدری در جلسه شورای مسکن افزود: در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای پنج هزار واحد برنامه‌ریزی‌های لازم در استان انجام شده تا سه هزار و ۵۰۰ واحد در شهر اردبیل و یک‌هزار و ۵۰۰ واحد نیز در سایر شهرستان‌ها با همکاری راه و شهرسازی و بنیاد مسکن احداث و تحویل متقاضیان شود.

او ادامه داد: متقاضیانی که پیش پرداخت‌های خود را برای آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکن ملی پرداخت نکرده‌اند، لازم است در ۲ هفته آینده پیش‌پرداخت مسکن را واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری افزود: یک‌هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن نیز در قالب تعاونی‌های ادارات نظیر صدا و سیما، سپاه، بنیاد ناجا، بنیاد شهید و برخی دیگر از دستگاه‌های اجرایی احداث خواهد شد تا تحویل کارکنان این ادارات شود.

فرزاد قلندری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل هم در این جلسه گفت: تعاونی‌ها عملیات اجرایی واحدهای مسکن ملی را که زمین آن را تحویل گرفته‌اند، شروع کنند.

وی افزود: تعاونی‌ها می‌توانند تا زمان صدور پروانه از سوی شهرداری‌ها نسبت به آغاز عملیات اجرایی اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: زمین موردنیاز از سوی راه و شهرسازی استان برای احداث واحدهای مسکونی تامین شده و در اختیار تعاونی‌ها قرار گرفته و در صورت عدم شروع عملیات اجرایی تا یک هفته آینده، پیگیری و جایگزینی با سازنده دیگر انجام می‌شود.

قلندری بیان کرد: متقاضیان ثبت‌نام شده هم تا ۲ هفته دیگر باید مبلغ مقرر را پرداخت کنند ، در غیر اینصورت از چرخه حذف و داوطلبان دیگر جایگزین می‌شوند.

وی تامین زیرساخت برای واحدهای مسکن ملی را یادآور و خواستار توجه دستگاه‌های خدماتی چون آب و برق در این شهرک‌ها شد.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن اردبیل مسکن مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن اردبیل طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن اردبیل مسکن مسکن ملی اخبار کنکور طرح اقدام ملی مسکن عملیات اجرایی تعاونی ها مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند