Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@04:57:27 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۶۹۰۵

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی

در روزی که یحیی گل‌محمدی به دلیل محرومیت قادر به حضور کنار نیمکت تیمش نیست، سرخپوشان آخرین بازی خود پیش از سفر به هند را برابر نساجی برگزار می‌کنند.

بار دیگر پرسپولیس پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا برابر نساجی مازندران باید قرار گیرد و البته اینبار برخلاف بازی قبل از فینال دوره قبلی، دو تیم برابر یکدیگر حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزی که یحیی گل‌محمدی به دلیل محرومیت ناشی از دریافت چهارمین کارت خود در این فصل در کنار نیمکت حاضر نیست، ساکت الهامی که سابقه همکاری با وی را دارد در بازگشت به لیگ برتر با هدایت نساجی روبروی سرخپوشان قرار خواهد گرفت. 

پرسپولیس در این بازی همانند دیدار برابر پدیده مشهد، فرشاد فرجی را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نخواهد داشت و دیگر نفرات باانگیزه‌اش آماده رقابت برای حضور در ترکیب اصلی خواهند بود.

حامد لک که سابقه حضور در نساجی را در کارنامه دارد و این بازی از جهات خاصی برایش از اهمیت زیادی برخوردار است در ترکیب اصلی حاضر خواهد بود و امیدوار است پیش از حضور در آسیا کلین شیتی دیگر در کارنامه‌اش ثبت کند.

با رفع مصدومیت سیدجلال حسینی او در کنار محمدحسین کنعانی زادگان زوج خط دفاعی پرسپولیس را شکل خواهند داد. در سمت راست نیز مهدی شیری حاضر خواهد بود و در سمت چپ نیز سعید آقایی به میدان خواهد رفت.

در خط میانی پرسپولیس احمد نوراللهی در کنار میلاد سرلک دیگر بازیکنی که سابقه حضور در نساجی را در کارنامه قرار دارد به میدان می‌رود و سیامک نعمتی و مهدی ترابی دیگر نفرات مدنظر یحیی گل‌محمدی برای این بازی خواهند بود. احتمال حضور احسان پهلوان نیز به جای سیامک نعمتی می‌رود و باید دید کادرفنی سرخپوشان در نهایت چه تصمیمی برای این بازی خواهد گرفت. ترابی و نوراللهی در کنار سرلک به عنوان نفرات آماده این روزهای ترکیب پرسپولیس از بالاترین انگیزه برای موفقیت سرخپوشان در این جدال محسوب می‌شوند و باید دید برنامه‌های تاکتیکی ساکت الهامی برای مهار خط میانی قدرتمند پرسپولیس به چه شکل خواهد بود.

وحید امیری و شهریار مغانلو نیز در خط حمله پرسپولیس حاضر خواهند بود. مغانلو که در آخرین تقابلش با نساجی مازندران با ثبت دبل عملکرد خوبی به جا گذاشته، امیدوار است طلسم گلزنی‌اش را در این بازی بشکند و با روحیه مناسب آماده دیدارهای آسیایی شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک
سیدجلال حسینی
محمدحسین کنعانی زادگان
مهدی شیری
سعید آقایی
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
سیامک نعمتی
مهدی ترابی
وحید امیری
شهریار مغانلو/ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان برای نبرد ال‌کلاسیکو

به گزارش ورزش‌سه ، ژوز مورایس و شاگردانش پس از پشت سر گذاشتن هفته‌ها و ماه‌های سخت که به حذف این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و فاصله گرفتن از صدر جدول لیگ برتر منتهی شد، در سه مسابقه پیاپی است که توانسته‌اند به پیروزی چنگ بزنند و با روحیه مضاعفی پا به ورزشگاه آزادی می‌گذارند تا نشان دهند نتایج سه بازی اخیر اتفاقی نبوده است.

از این رو انتظار می‌رود مورایس با ترکیبی تهاجمی و با بهترین بازیکنانی که در دسترس دارد مصاف برابر پرسپولیس را آغاز کند.

پیام نیازمند که در مصاف برابر استقلال خوزستان پس از چند هفته مصدومیت به ترکیب اصلی طلایی پوشان بازگشت در مقابل پرسپولیس نیز شماره یک سپاهان در چارچوب دروازه خواهد بود.

تصاویری از آخرین تمرین تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان که نشان می‌دهد آنها با انگیزه مضاعفی به دیدار برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پا خواهند گذاشت.

یکی از معضلات بزرگ مورایس در فصل جاری انتخاب زوج خط قلب خط دفاعی سپاهان بوده، که طی چند هفته اخیر توانسته با وجود مصدومیت محمد دانشگر که از مهره‌های کلیدی تیم او به شمار می‌رود، جواب خوبی با زوج سیاوش یزدانی و هادی محمدی بگیرد.
در سمت چپ و راست خط دفاعی هم مثل همیشه رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور حضور خواهند داشت. مهمترین ابهام در این بخش از ترکیب سپاهان غیبت احتمالی رامین رضاییان بود که با توجه سه کارته بودنش مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد.

در خط میانی سه نفره سپاهان هم انتظار می‌رود که مثل همیشه برایان دابو، محمد کریمی و امید نورافکن بازی کنند و در نهایت به بخش هجومی می‌رسیم که با توجه به مصدومیت رضا اسدی انتظار می‌رود رضا شکاری، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو در ترکیب ابتدایی تیم قرار بگیرند.

با این وصف می‌توان ترکیب سپاهان برابر پرسپولیس را به شرح زیر متصور شد:
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

دیگر خبرها

  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان برای نبرد ال‌کلاسیکو
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد