Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@00:05:19 GMT

تخم‌ مرغ دوست‌ داشتنی آلمانی! (+تصاویر)

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۷۱۶۰

تخم‌ مرغ دوست‌ داشتنی آلمانی! (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، رنگ بیرونی سبز روشن، سپرهای کرومی، جا چمدانی در عقب و سانروف پارچه‌ای خاکستری از ویژگی‌های بیرونی این ایستای دوست‌ داشتنی هستند.

البته با توجه به سن و سال این خودرو، وجود لکه‌ها و پوسیدگی‌هایی در بدنهٔ آن مثل قسمت رکاب‌ها طبیعی به نظر می‌رسد.

این ایستا روی رینگ‌های ۱۰ اینچی فولادی مشکی‌ رنگ با قالپاق‌ های ب‌ام‌و قرار گرفته که در جلو با لاستیک‌ های کاماک «BN» و در عقب با میشلن «XZX» پوشیده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترمزهای جلو کاسه‌ای هستند و چرخ‌های عقب هم فقط یک ترمز کاسه‌ای دارند که در چرخ سمت راستی قرار دارد.

در کابین کوچک ایستا یک صندلی نیمکتی قرار دارد که توسط نمایندگی مذکور یک روکش خاکستری روی آن کشیده شده است. علاوه بر این، کف‌پوش خودرو هم تعویض شده و یک قفسه هم در عقب آن نصب شده است.

نگاهی به کیلومتر شمار این ایستا نشان می‌دهد که حدود ۲۶ هزار کیلومتر کار کرده است. این ب‌ام‌و کوچک به یک پیشرانهٔ تک سیلندر ۲۹۸ سی‌سی مجهز است که ۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۸ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس چهار سرعتهٔ دستی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

 

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ب ام و ایستا گیربکس پیشرانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس، مدافع آلمانی بوروسیا دورتموند، پس از شکست 1-0 پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد که اگر تیمش می‌خواهد به فینال برسد، باید در پاریس هم این نمایش را تکرار کند.

در شبی که نیکلاس فولکروگ تنها گل تیم آلمانی را به ثمر رساند و جیدون سانچو نمایشی دیدنی داشت، هوملس به دلیل جلوگیری از حملات خطرناک بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و عثمان دمبله به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این مدافع آلمانی در اظهاراتی به دازن از عملکردی که تیمش نشان داد، راضی بود و از هم تیمی‌هایش خواست دوباره چنین نتیجه‌ای را تکرار تا به فینال برسند.

هوملس گفت: "یک بازی عالی انجام دادیم. این یک عملکرد بسیار پخته از طرف ما بود. به هم کمک کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم."

هوملس، 35 ساله، با اشاره به آرامش تیمش در لحظات حساس بازی عنوان کرد: "آرام ماندن و تصمیم گیری خوب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسان نیست، اما ما این کار را برای مدت طولانی به خوبی انجام دادیم. البته که می‌خواهیم به فینال ومبلی برویم، اما سه شنبه در پاریس یک بازی سخت دیگر خواهیم داشت. اگر می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم، باید بتوانیم در پاریس دوام بیاوریم."

دیگر خبرها

  • خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!
  • این غذاهای دوست‌داشتنی دشمن مغزتان هستند؛ فراموشی در ۷۰ سالگی در انتظارتان است
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • (ویدئو) تانک‌های آلمانی و آمریکایی به مسکو رسیدند
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)