Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده مردم ماکو، چالدران و پلدشت در مجلس گفت: سد کرم‌آباد پلدشت دو بار به صورت صوری توسط رئیس‌جمهور افتتاح شد اما متاسفانه تاکنون این زمین‌ها که مستعد کشت دانه‌های روغنی اعم از ذرت، جو و کنجاله هستند به بهره‌برداری نرسیده‌اند. - اخبار استانها -

محمد علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درارومیه، با اشاره به اینکه دولت از چهار سال گذشته در ظاهر، پروژه سد کرم‌آباد و سیستم آبیاری تحت فشار را برای 50 هزار هکتار از دشت‌های حوزه انتخابیه‌ و با پرداخت یک هزار و 400 میلیارد تومان اجرا کرد اظهار داشت: حتی این سد،  دو بار نیز به صورت صوری توسط رئیس‌جمهور افتتاح شد اما متاسفانه تاکنون این زمین‌ها که مستعد کشت دانه‌های روغنی اعم از ذرت، جو و کنجاله هستند به بهره‌برداری نرسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این راستا حدود 600 هکتار سیستم تحت فشار در زمین‌های پایاب سد کرم آباد و سد بابا احمد اجرا شده اما به بهره‌برداری نهایی نرسیده و بنابراین استاندار آذربایجان‌غربی باید با جدیت این کار ناتمام را به پایان برساند.

112 میلیون مترمکعب حق آبه اراضی کشاورزی پلدشت با افتتاح سد کرم آباد محقق می‌شودآبگیری سد"کرم آباد"با حضور رئیس جمهور آغاز شد

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه نیز با اشاره به اینکه مشکل اصلی کنونی به مدیریت کلان کشور بر می‌گردد افزود: متاسفانه در اثر بی توجهی، کم لطفی و ناکارآمدی دولت دام‌های استان آذربایجان‌غربی که می‌توانند بیش از یک سوم گوشت مورد نیاز کشور را تامین کنند به کشورهای حاشیه خلیج فارس قاچاق می‌شوند.

وی به مشکلات مردم شهرستان چالدران نیز اشاره کرد و بیان کرد: برای جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه مردم شهرستان و تامین معیشت آنان دو بازارچه مرزی پیراحمد کندی و شیخ‌سیلو تمام مراحل مربوطه را طی کرده و در کمیسیون اقتصادی دولت منتظر تائید نهایی است.

علی‌پور تاکید کرد: متاسفانه شهرستان چالدران از کم لطفی و بی‌مهری مدیران استان از جمله استاندار و مدیریت بسیار ضعیف شهرستان رنج می‌برد.

انتهای پیام/7548/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سد کرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان