Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخوندی گفت: تا پایان روز سوم ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و عشایر شهرستان خوسف تعداد ۵۲ نفر نام نویسی کردند.

«محمدعلی آخوندی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: در سومین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و عشایر شهرستان خوسف تعداد 52 نفر نام نویسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی روستا در ۷۵ روستای شهرستان خوسف برگزار می شود، گفت: داوطلبان انتخاباتی می توانند برای عضویت در انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه (۲۲ فروردین) نام‌نویسی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه تا پایان سومین روز ثبت نام کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای روستا تعداد 52 نفر نام نویسی کردند، افزود: از این تعداد 28 نفر در شهر ماژان و 24 نفر در بخش مرکزی شهرستان خوسف ثبت نام کرده اند.

 

فرماندار خوسف از ثبت نام غیر حضوری تعداد 19 نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای روستا در شهرستان خوسف خبر داد و عنوان کرد: در مجموع 36 درصد داوطلبان روش غیر حضوری را برای نام نویسی انتخاب کرده اند.

 

آخوندی در ادامه از افراد توانمند و بزرگان روستایی خواست تا در ششمین رقابت انتخاباتی شرکت کنند چراکه حضور این افراد سبب توسعه و آبادانی مناطق روستایی است.

 

وی با بیان اینکه ششمین دوره انتخابات روستا و عشایر در  75 روستای شهرستان خوسف برگزار می شود، عنوان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی روستا در 49 روستا در بخش جلگه ماژان و 26 روستا در بخش مرکزی خواهد شد.

 

فرماندار خوسف با اشاره به چهار روش را برای ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا و عشایر بیان کرد: داوطلبان انتخابات می توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی، رایانه، دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها و مراجعه حضوری به بخشداری‌ها نام نویسی کنند.

 

آخوندی ادامه داد: ارایه اصل گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، اصل شناسنامه عکس دار و تصویر تمامی صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم و تصویر آن برای مردان الزامی برای نام نویسی الزامی است.

 

وی در پایان با اشاره به شیوع گسترده بیماری کرونا، از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای روستا خواست تا روش غیر حضوری ثبت نام را برای حفظ سلامتی خود و دیگران انتخاب کنند

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر و روستا فرماندار خوسف شهرستان خوسف بیرجند خراسان جنوبی انتخابات شوراهای روستا شوراهای اسلامی روستا ششمین دوره انتخابات نام نویسی کردند روستا و عشایر شهرستان خوسف ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.
 
وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.
 
عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی