Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:26:43 GMT

مولر: باید ۶-۳ می‌بردیم؛ غریزه قاتل‌مان را نشان ندادیم

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۸۴۹۴

مولر: باید ۶-۳ می‌بردیم؛ غریزه قاتل‌مان را نشان ندادیم

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، درباره شکست شب گذشته این تیم برابر پاری سن ژرمن توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته ابتدا با دو گل کیلیان امباپه و مارکینیوش از پاری سن ژرمن عقب افتاد اما در ادامه توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست با گل‌های ماکسیم چوپوموتینگ و توماس مولر کار را به تساوی بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اما پایان کار نبود و در ادامه کیلیان امباپه باز هم گلزنی کرد تا پاریسی ها به پیروزی ارزشمند 3-2 آن هم در یک بازی خارج از خانه دست پیدا کنند.

 

 

 

 

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ در پایان بازی گفت: "ما باید به میزان قابل توجهی گل بزنیم. البته شما همیشه می توانید در این باره بحث کنید اما من فکر می‌کنم اگر بازی با نتیجه 6-3 به پایان می رسید هیچکس نمی توانست شکایت کند. این اتفاقی است که رخ داده است و حالا ما باید برای جبران تلاش کنیم."

 

مولر در ادامه گفت: " اگر غریزه قاتل مان را نشان می دادیم که غالبا نیز ما را از دیگران متمایز می کند، یک بازی متفاوت را مشاهده می کردیم. همچنین واضح است که شما هیچگاه نمی توانید خط حمله قدرتمند پاریس را به شکل کامل متوقف کنید. ما رویکردی هجومی داریم به همین دلیل تعداد زیادی گل به ثمر می رسانیم، به همین علت در بسیاری از بازی ها پیروز می شویم. مقابل پاری سن ژرمن موقعیت های زیادی را از دست دادیم. "

 

 

توماس مولر بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: توماس مولر بایرن مونیخ بایرن مونیخ توماس مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با درخشش وینیسیوس جونیور برای رئال مادرید و تساوی ۲-۲ مقابل بایرن مونیخ به پایان رسید.

رئالی‌ها نیمه اول را با گل ستاره برزیلی با پیروزی به پایان رساندند اما شروع فوق‌العاده بایرن باعث شد نتیجه بازی ۲-۱ به سود تیم آلمانی شود. با این حال این پایان کار نبود و وینیسیوس یک بار دیگر و این دفعه از روی نقطه پنالتی دروازه بایرن را باز کرد.

او پس از اینکه به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در مصاحبه‌ای وعده داد که رئال در سانتیاگو برنابئو می‌تواند بایرن مونیخ را شکست دهد و به فینال چمپیونزلیگ برسد.

او درباره بازی گفت:«ما می‌خواستیم برنده شویم، اما این رقابت این‌گونه است. شما نمی‌توانید توپ را به حریف واگذار کنید زیرا هر دو تیم کیفیت بالایی دارند و می‌توانند از موقعیت‌هایی که دارند استفاده کنند. ما باید استراحت کنیم، زیرا تمام تلاش خود را برای صعود در برنابئو انجام خواهیم داد. حالا وقت یک شب جادویی در سانتیاگو برنابئو است. ما می‌توانیم در بازی برگشت صعود به فینال را جشن بگیریم.»

او سپس در مورد پاس زیبای تونی کروس روی گل اول گفت:«ما این صحنه‌ها را چندین بار با هم تمرین کرده‌ایم. من تونی را خوب می‌شناسم و او هم مرا می‌شناسد. از زدن دو گل خوشحالم.»

دیگر خبرها

  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏