Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@10:57:09 GMT

ظریف: همانند همیشه، همسایگان اولویت ما هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۸۸۹۰

ظریف: همانند همیشه، همسایگان اولویت ما هستند

وزیر امور خارجه گفت: با رئیس‌جمهور توکایف و وزیرخارجه تیلو بردی، گفت‌وگوهای مفید و اساسی داشتیم.هر دو کشور اهداف مشترکی را در خصوص ثبات منطقه ای و خلع سلاح جهانی دنبال می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جواد ظریف در صفحه توئیتر خود نوشت: «در سومین مرحله از سفر منطقه‌ای، در قزاقستان با رئیس‌جمهور توکایف و وزیرخارجه تیلو بردی، گفت‌وگوهای مفید و اساسی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو کشور اهداف مشترکی را در خصوص ثبات منطقه‌ای و خلع سلاح جهانی دنبال می‌کنند.

هر دو کشور اهداف مشترکی را در خصوص ثبات منطقه‌ای و خلع سلاح جهانی دنبال می‌کنند؛ همانند همیشه، همسایگان ما، اولویت ما هستند.‌»

کد خبر 485563

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمدجواد ظریف قرقیزستان رئیس جمهور قرقیزستان وزارت خارجه وزیر امور خارجه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا

محمد جواد ظریف وزیر خارجه سابق کشورمان در شبکه ایکس و در صفحه شخصی خود در ارتباط با اعتراضات دانشجویی در آمریکا  نوشت :‌ «دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم های شریف شرف دارند.

وی افزود: دولت ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.»

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • همکاری ایران و آژانس تحت تأثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار نگیرد
  • ثبات بازار ارز یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق بود
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است