Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،، محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونای استان قزوین گفت: طبق آئین‌نامه و دستورالعمل های وضعیت قرمز، مشاغل و صنوف و فعالیت‌های گروه‌های ۲ و ۳ و ۴ در این شرایط تعطیل است.

اسماعیلی افزود: با توجه به ابلاغیه ستاد کرونا مبنی بر وضعیت قرمز در استان کلیه مراکز فرهنگی و هنری این گروه‌ها شامل سینما، موزه و باغ موزه، تئاتر، آموزشگاه‌های هنری، کتابخانه ها، زبانسراها، موسیقی و همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری و مذهبی در کل استان به مدت ۲ هفته تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در محدودیت‌های جدید کرونایی، چاپخانه‌ها که جزو گروه یک هستند، می‌توانند به فعالیت خودشان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ادامه دهند.

اسماعیلی گفت: همچنین نشریات و رسانه‌ها و کار‌هایی که با حوزه چاپ سر و کار دارند مشکلی برای ادامه فعالیت نخواهند داشت، البته واحد‌های خدمات چاپی و چاپ دیجیتال شامل این استثنا نخواهد بود و تعطیل می‌باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد: با رعایت این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در طول روز‌های آتی، شاهد کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا باشیم تا فعالیت‌های فرهنگی و هنری دوباره از سر گرفته شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد ویروس کرونا تعطیلی محدودیت های کرونایی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۴ ایستگاه در منطقه پروین با ۱۵۶ و زینبیه ۱۶۲ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم در حالیکه در منطقه میرزا طاهر با ۲۹ وشهر مبارکه با ۳۸ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق شهر سگزی با ۱۰۸، زرین شهر با ۱۴۶، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کیفیت هوای همچنین در مناطقی از شهر اصفهان از جمله ۲۵ آبان با ۷۴ ف احمدآباد ۸۲، انقلاب ۶۴، پارک زمزم ۹۷، خرازی ۵۸، رهنان ۷۷، سپاهان شهر ۶۰، ولدان ۸۸، کردآباد ۶۶، کاوه ۱۰۰، قهجاورستان ۸۱ و فیض ۵۱، و شهر‌های شاهین شهر با ۷۸ و خمینی شهر با ۵۳، کاشان ۶۳ ونجف آباد ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد