Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: در دوره جدید فدراسیون، امید داریم با همفکری و خرد جمعی و همچنین با استفاده از ظرفیت هیات‌های شهرستانی، شاهد فصلی جدید و پویا در حوزه ورزش روستایی، عشایری، سنتی و بازی های بومی محلی باشیم.

 «عبدالحمید احمدی» در نشست روسای مناطق شش گانه فدراسیون روستایی و عشایری، گفت: با ترسیم یک نقشه راه، قطعا شرایط فدراسیون دگرگون می شود و امروز خوشحالیم که این اتفاق در حال رخ دادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین طرح منطقه‌بندی کشور و مشخص کردن رییس مناطق یعنی اینکه فدراسیون دارای برنامه و هدف است.

وی افزود: بایستی با یک برنامه عملیاتی چهارساله و هدف‌گذاری شده عقب ماندگی‌ها را جبران کرد و این نیاز به استفاده حداکثری از ظرفیت حداقلی موجود دارد. نیروهای انسانی حاضر در این مجموعه بایستی برای رشد و تعالی سازمان خود چندین برابر فعالیت کنند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد: سال ۱۴۰۰ می‌تواند نقطه مناسبی برای شروع فصلی جدید برای برنامه‌های فدراسیون باشد. از این روی توصیه می شود فدراسیون با سایر ارگانها و دستگاه‌ها در کشور تعامل داشته باشد و از همه ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را ببرد.

احمدی در خصوص تخصیص اعتبارات به فدراسیون نیز گفت: در سال ۱۴۰۰ اعتبارات بر اساس تفاهم نامه‌ای که با ادارات کل خواهیم داشت، اختصاص خواهد یافت و نقشه راه برای هزینه کردن مشخص است.

وی عنوان کرد: در بحث توسعه ورزش روستایی گام های خوبی بر داشته شده است و در امر زیر ساخت‌ها و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و باید  با یک دستور العمل بر اساس آن چیزی که  نیاز واقعی خانه‌های ورزش روستایی است، ابلاغ شود و همه انتظاراتی که از ایجاد این خانه‌های ورزش داریم در این ابلاغیه گنجانده شود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون باید در حوزه  بین المللی برنامه منسجمی داشته باشد، چرا که هر استان در کشور این ظرفیت را دارد که میزبان یک رویداد بین المللی باشد، و این امر باعث تبادل فرهنگ خواهد گردید. ضمن اینکه ناگفته نماند تقویت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جزو اولویت های دولت و وزارت ورزش و جوانان خواهد بود./ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش روستایی توسعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید

به گزارش "ورزش‌ سه"، محمود شجاعی دستیار مسعود شجاعی در کادر فنی هوادار درباره دیدار روز آینده برابر صنعت نفت آینده که تیم شهرش هم به شمار می‌رود، احساسی حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: درباره صنعت نفت صحبت کردن سخت است. زادگاه خودم است و سال‌ها در آن زندگی کرده‌ام. امیدوارم روزی برسد که مسئولین وزارت نفت از کج سلیقگی‌هایشان دست بردارند. امیدوارم قانون عوض شود و شرایطی برای این تیم قدیمی فراهم بشود که هر سال با مشکلات مالی دست به گریبان نشوند و کارشان به اما و اگر کشیده نشود.

او سپس درباره شرایط فنی مسابقه هم صحبت کرد و گفت: هفته گذشته بازی جام حذفی را بردیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم شرایط روحی و فنی تمرین به روز مسابقه انتقال پیدا کند و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال هوادار سپس درخواستی را از مسئولان فدراسیون مطرح کرد: از کمیته داوران و مسئولان برگزاری سازمان لیگ تمنا می‌کنیم که در چیدمان داوری دقت بیشتری داشته باشند. هفته گذشته بازی با پیکان کارشناسان داوری گفتند که گل دوم این تیم اول خطا بوده و بعد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. با این حال نه حرفی زدیم و نه بیانیه دادیم و قبول کردیم اشتباهات وجود دارد. امیدواریم اشتباهات عامدانه نباشد تا خدایی ناکرده برخی تیم‌ها از این بابت متضرر شوند.

خبرنگاری از شجاعی درباره احتمال شکست صنعت نفت آبادان و شرایط احساسی او مقابل تیم شهرش پرسید و او درواکنش به آن گفت: نمی‌دانم. آدم در برخی موارد احساسی می‌شود. من دختر دارم. دو سه روز هست که می‌گوید می‌شود این بازی را ببازید. به او گفتم نمی‌شود. ورزش است. درست است که تیم زادگاه ما است ولی ما از باشگاه دیگری پول می‌گیریم و باید عرق داشته باشیم. جبر زمانه است که در این تایم و در این تاریخ به تیم زادگاهمان خوردیم. نمی‌توان کاری کرد و امیدواریم هر تیمی بهتر باشد، نتیجه بگیرد.

دیگر خبرها

  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک