Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،عباس جنگی مرنی روز پنجشنبه در بازدید از طرح آبرسانی نمین و عنبران افزود: این طرح با هدف تامین آب شرب مطمئن و پایدار شهرستان نمین و عنبران و پنج روستای مجتمع وحدت شامل روستاهای گلشن، جید، میناباد ، میرزانق و عنبران علیا با نیاز آبی ۱۶۷ لیتر در ثانیه تا افق ۱۴۲۵ به طول ۲۵کیلومتر در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار گسترش عملیات اجرایی در جبهه‌های مختلف کاری  طرح به ویژه تکمیل لوله‌گذاری تا سه راهی نمین و اتمام عملیات احداث خط لوله انتقال آب از مخزن ابتدایی به مخزن انتهایی شهر عنبران شد.

جنگی مرنی با بیان اینکه از فاز اول این طرح به طول ۱۰ کیلومتر بهره‌برداری می‌شود، اضافه کرد: لوله‌های مصرفی در این پروژه از ۲۵۰ تا ۵۰۰ میلی‌متر متغیر است و مخزن ذخیره ۲۵۰۰ متر مکعبی با ظرفیت ۱۶۷ لیتر در ثانیه در حال تکمیل می‌باشد.

وی ادامه داد: طبق برآورد به عمل آمده مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام طرح و تامین آب شرب مطمئن و پایدار شهرهای نمین و عنبران نیاز است.

عاطف ناصری فرماندار نمین نیز در این بازدید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای اجرای سریع طرح‌های حوزه آب تاکید کرد.

شهر نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل دارای ۱۳ هزار نفر جمعیت است. جمعیت روستایی شهرستان نمین درصد بیشتری از ساکنان منطقه را تشکیل می‌دهند و ۶۰ هزار نفر در ۹۱ روستای این شهرستان سکونت دارند.

برچسب‌ها آبیاری شرکت آب منطقه ای اردبیل اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آبیاری شرکت آب منطقه ای اردبیل آبیاری شرکت آب منطقه ای اردبیل اعتبار اخبار کنکور نمین و عنبران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد