Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی گفت: همیشه فکر می‌کردیم که دارو و سلامت را کسی در تحریم‌ها قرار نمی‌دهد حتی بدترین جلادان تاریخ ولی ترامپ روی دست همه جلادان آمد. برای تهیه واکسن آنفولانزا و حتی کرونا دچار مشکل بودیم برای تهیه واکسن از کوواکس دچار مشکل بودیم؛ پول داشتیم ولی آنها را بلوکه کرده‌اند ما با یک کشوری قرارداد بستیم اما امریکایی‌ها فشار می‌آورند و ۱۰میلیون دوزی که قرار بود به ما بدهند را قفل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هند واکسن خریدیم پولش را هم دادیم اما حالا آنها می‌گویند قوه قضاییه ما اجازه نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، «حسن روحانی» رئیس جمهوری در آیین بهره برداری ازطرح های ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: برای همه ما خوشحال کننده است که امروز در شصت و یکمین پنج شنبه افتتاحها در کشور شاهد افتتاح پروژه های بسیار مهم بود که  عمدتا فناورانه و علمی است  و در بسیاری از موارد ما را خود کفا و بی نیاز کرده است. تحول بزرگی را در کشور در بخش واکسن شاهد هستیم ، در غرب اسیا در برخی از زمینه ها جزو اولین ها هستیم. در فصل پاییز هر سال واکسن انفولانزای فصلی را خریداری می کردیم اما امروز این واکسن مراحل مختلف خود را طی کرده و امیدواریم در پاییز امسال از واکسن داخلی انفولانزا استفاده کنیم.

او ادامه داد: واکسن آنفولانزا امسال تحت شعاع واکسن کرونا قرار گرفته است. دولت یاغی و ضد قانون ترامپ در دوران کرونا هیچ  تحریمی را برطرف نکرد و تسهیلی را قائل نشد و برای خریداری واکسن هم هیچ مشکلی رفع نشد برای خریداری از کوواکس مشکلات زیادی را برای جا به جایی پول داشتیم، امروز هم که دولت جدید امریکا به زبان مدعی است که ترامپ خطا کرده و میگوید فشار حداکثری شکست خورده است اینهای چیز هایی که  است که تمام عالم به ان اعتراف می کنند، اهداف انها به هم ریختن جامعه واقتصاد ایران و سرنگونی نظام بود که صد در صد شکست خوردند ، مردم در فشار و رنج  و زحمت زیادی  قرار گرفتند اما در یک جنگ در برابر امریکا ایستادگی کردیم و پیروز شدیم. در زمینه واکسن انفولانزا به خود کفایی کامل میرسیم و در زمینه کرونا هم به نقطه ای می رسیم که  به توان داخلی خودمان تکیه کنیم . رسانه های ضد ایران القا می کنند که ایران نتوانست به موقع واکسن برساند ؛ تولید واکسن در دنیا کم است و به اندازه نیاز نیست، واکسن های کرونا دو مرحله ای است و دو برابر دوز های تولید شده مورد نیاز است ، برای خرید واکسن و تولید ان اقدام کرده ایم جزو کشور های سرامد هستیم که  به موقع سفارش خرید داده ایم اما امریکا مقصر است این رسانه های ضد ملت ایران باید شهامت داشته باشند در برابر امریکا بایستند اما به ملت و به بخش سیاسی دولت و بهداشت و درمان حمله می کنند این رسانه های ضد ایران و ضد ملت ایران سراسر تحریف و فریب هستند.

روحانی گفت: دولت و وزارت بهداشت تمام اقدامات لازم را انجام داده است، هیچ چیز مقدم بر مسئله واکسن نیست، هرجا واکسن باشد پول ان را تامین  و وارد می کنیم. روسیاهی برای زغال خواهد ماند وقتی واکسن خارجی به اندازه کافی امد و واکسن داخلی به بازار امد انها شرمنده ملت ایران می شوند . دولت به موقع سفارش خرید واکسن کرونا را داده اما آمریکا با اقداماتش ایران را معطل کرد و باید فحش این موضوع را به دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا داد.

 

رئیس جمهور بیان کرد: همیشه فکر می‌کردیم که دارو و سلامت را کسی در تحریم‌ها قرار نمی‌دهد حتی بدترین جلادان تاریخ ولی ترامپ روی دست همه جلادان آمد. برای تهیه واکسن آنفولانزا و حتی کرونا دچار مشکل بودیم برای تهیه واکسن از کوواکس دچار مشکل بودیم؛ پول داشتیم ولی آنها را بلوکه کرده‌اند ما با یک کشوری قرارداد بستیم اما امریکایی‌ها فشار می‌آورند و ۱۰میلیون دوزی که قرار بود به ما بدهند را قفل کردند. از هند واکسن خریدیم پولش را هم دادیم اما حالا آنها می‌گویند قوه قضاییه ما اجازه نمی‌دهد.

در حال تکمیل

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جمهور دچار مشکل بودیم برای تهیه واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بانک شهر یکی از مالکان جدید باشگاه پرسپولیس قصد داشت برای اولین حرکت برای حمایت از سرخپوشان بلیت های بازی پرسپولیس و سپاهان را خریداری کند و در نهایت هواداران با پرداخت دو هزار تومان بلیت ها را تهیه کنند و ما التفاوت رقم بلیت را بانک شهر بپردازد اما با این درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد.

پیش از این هم سازمان لیگ اعلام کرده بود هیچ باشگاهی از این پس حق ندارد بلیت بازی های تیمش را خریداری کند. البته پرسپولیس مدعی است که قصد رایگان کردن بلیت را نداشته اما با این حال باز هم سازمان لیگ با این خواسته موافقت نکرده است.

بازی پرسپولیس و سپاهان از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال