Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: به منظور تشدید بازرسی‌ها و نظارت دقیق بر اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا قرارگاه ویژه بازرسی تشکیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان، مهدی دلاوری صبح امروز در جمع خبرنگاران از تشکیل قرارگاه ویژه بازرسی در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد و اظهار داشت: به منظور تشدید بازرسی‌ها و نظارت دقیق بر اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا قرارگاه ویژه بازرسی با محوریت نیروهای بهداشت محیط و حرفه‌ای تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این قرارگاه از هفته جاری بازرسی‌ها و نظارت‌ها را به طور مستمر در سطح شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل آغاز کرده است، افزود: آمار و اخبار مربوط به این بازرسی به صورت هفتگی به عموم مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه در مجموع 265 بیمار در دو بیمارستان شهید بهشتی و سیدالشهداء بستری هستند، ابراز داشت: موارد سرپایی  مبتلا به کووید19 نیز هر روز در حال افزایش است و تداوم شرایط به بدتر شدن اوضاع دامن می‌زند.

محدودیت‌های کرونایی در بروجرد؛ نظارت‌ها تشدید می‌شوداستاندار چهارمحال و بختیاری: نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشدید شود45 هیئت نظارت بر انتخابات در استان کرمانشاه تشکیل شد

وی ضمن تأکید بر همراهی هرچه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان توسط دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در میدان مبارزه با کرونا گفت: مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در حکم قانون بوده و لازم‌الاجرا است و بر همین اساس ادارات، دستگاه‌ها و  اصناف نباید منتظر ابلاغیه‌های مجزا باشند.

دلاوری ضمن اشاره به به  لزوم تعطیلی مراکز آموزشی دولتی و خصوصی با توجه به شرایط قرمز کرونایی تصریح کرد: از مسئولان مربوطه تقاضا داریم تمامی فعالیت‌های آموزشی به صورت مجازی باشد و از برگزاری حضوری کلاس‌های آموزشی خودداری کنند.

به گزارش تسنیم؛ عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی در کاشان طی گزارشی تحت عنوان "چرا خبری از محدودیت‌های کرونایی در کاشان نیست؟" به صورت مفصل به آن پرداخته شده بود و از عدم اجرای محدودیت‌های کرونایی در کاشان انتقاد شده بود.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کاشان محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی

ایسنا/آذربایجان غربی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در استان طی فروردین سال جاری خبر داد.

ایرج مرندی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:  ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است. 

وی افزود: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم. 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی اظهار کرد: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی