Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@07:14:05 GMT

توزیع گوشت قربانی در بین خانواده های نیازمند لرستانی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۰۴۰۸

توزیع گوشت قربانی در بین خانواده های نیازمند لرستانی

ابدالی پور گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان مرحله هفتم توزیع گوشت قربانی در بین ایتام و نیازمندان لرستان برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان درخرم آباد، اظهار داشت:  کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان همزمان با شیوع بیماری کرونا در لبیک به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در دستگیری از نیازمندان پیشگام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه تاکنون طی 6 مرحله گوشت قربانی بین ایتام و نیازمندان لرستان توزیع شده است، افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان مرحله هفتم توزیع گوشت قربانی در استان لرستان برگزار می شود.

 

ابدالی پور بیان کرد: در مرحله ششم توزیع گوشت قربانی، بالغ بر هزار و 200 بسته گوشت یک و نیم کیلویی در بین نیازمندان و ایتام لرستانی توزیع می شود

 

وی افزود: این طرح  به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با همکاری برنامه سمت خدا و موسسه فرهنگی حضرت خدیجه سلام الله علیه  اجرایی می شود.

 

ابدالی پور ادامه داد: یاری رساندن به نیازمندان در تمامی دوران ها اهمیت ویژه ای دارد اما از زمان شیوع ویروس کرونا که زندگی روزمره مردم به خصوص نیازمندان را دچار مشکل کرده از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

وی با اشاره به فعالیت های جهادی و خودجوش فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا و یاری رساندن به مردم، افزود: ضدعفونی و گندزدایی از اماکن عمومی و مساجد، اجرای طرح قربانی و توزیع گوشت قربانی در مساجد، ایجاد کارگاه تولید ماسک و توزیع رایگان در بین مردم و نیازمندان، توزیع بسته های معیشتی، غذایی و پک های بهداشتی در بین ینازمندان و تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان و خانواده های درگیر با بیماری کرونا در محلات و جمع آوری کمک های مردمی برای یاری رساندن به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در بحران کروناست.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگ هنری مساجد لرستان اظهار کرد: حضور خودجوش، جهادی و پا به کار بچه های مسجد در تمامی عرصه های انقلاب، همواره نقش اساسی و کلیدی در عبور از مشکلات داشته  است و امروز جوانان با محوریت مساجد یاری رسان مردم در روزهای سخت ناشی از بحران کرونا هستند.

 

ابدالی پور خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات و همدلی با هدف لبیک به توصیه رهبری و کمک به نیازمندان با توجه به فشارهای اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا اجرایی شده است.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: موسسه فرهنگی حضرت خدیجه س ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان توزیع گوشت قربانی کانون های فرهنگی هنری مساجد توزیع گوشت قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت