Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@07:21:07 GMT

سه انتصاب جدید در استانداری خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۰۴۹۴

سه انتصاب جدید در استانداری خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی با صدور احکامی مدیرکل پدافند غیرعامل، سرپرست دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نیز استانداری را منصوب کرد.

بر اساس احکام استاندار، جواد نجفی به عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، حسین احمدی به عنوان سرپرست دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و محمدتقی هاشمی به عنوان دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی منصوب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

معرفی اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورا‌ها در مشهد

محمدصادق معتمدیان در متن انتصاب خود ابراز امیدواری کرده است که مدیران جدید در چهارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، تحت منویات و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ارائه خدمت کنند.

انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی انتصاب جدید اتباع خارجی مبارزه با قاچاق کالا پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،طی حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، بابک مومنی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد. 

در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست ها و برنامه های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام های موثر بردارید.

توفیق شما را از درگاه خداوند منان خواهانم."

دیگر خبرها

  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان