Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،زینب جوانمردی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دیروز در راستای تشدید نظارت های نوروزی، ارتقاء سلامت شهروندان و مسافران و در ادامه روند منظم و مستمر بازرسی‌ها از مراکز فروش محصولات آرایشی و بهداشتی، بازرسان اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان با همراهی رئیس اداره تعزیرات و کارشناسان اداره صمت، موفق به کشف اقلام آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته شامل انواع لوسیون بدن، اسپری خوشبو کننده و کرم لایه بردار و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... از سطح عرضه شدند.

او افزود :پیرو بازرسی صورت‌گرفته از مراکز فروش محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح عرضه، ضمن اطلاع‌رسانی و آموزش‌های لازم به فروشندگان در خصوص ممنوعیت عرضه محصولات مضر برای سلامت عمومی، مطابق با موارد اعلامی از سوی سازمان غذا و دارو اقدام و موارد لازم به آنها متذکر شد.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان به شهروندان توصیه نمودن در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه سلامت، موضوع را برای پیگیری از طریق شماره تماس ۱۹۰ به واحد رسیدگی به شکایات معاونت غذا و دارو آبادان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظارت های نوروزی کشف اقلام ارایشی معاونت غذا و دارو آرایشی و بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر هیراد گفت: با راه‌اندازی این سامانه اطلاعات دقیق کمبودهای دارویی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در دسترس قرار می‌گیرد.

وی با بیان به اینکه در گذشته افراد مختلف و حتی غیرمتخصص در خصوص کمبودهای دارویی اظهار نظر کرده و ارقام مختلفی را در مورد آن اعلام می‌کردند، افزود: از سال گذشته مسیرهای مختلفی برای احصای کمبودهای دارویی تعریف شده است که آمار جامعی را در اختیار سازمان غذا و دارو قرار می‌دهد.

هیراد ادامه داد: در منابع مختلف تعاریف متعددی برای کمبودهای دارویی ذکر شده که اعلام اعداد متناقض خود گواه موضوع است. بدیهی است سازمان غذا و دارو مرجع رسمی اعلام کمبودهای دارویی است.

وی افزود: بررسی عملکرد شرکت‌های پخش از لحاظ نحوه توزیع و اعمال اقدامات اصلاحی به صورت مستمر در حال انجام بوده و طرح سامانه‌ای شدن برنامه توزیع داروها و توسعه سامانه اعلام کمبودهای دانشگاه از طریق اضافه شدن موجودی شرکت‌های پخش دارو در دست اقدام است.

به گفته هیراد، پایش کمبودهای دارویی و زنجیره تأمین به صورت ویژه با دو روش شناسه گذاری و رصد کمبود معاونت‌ها بر اساس مبتنی بودن شواهد نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده ضمن پایش بهتر کمبودها، امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای جبران آن وجود دارد؛ همچنین معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور نیز با دسترسی به این سامانه می‌توانند از میزان موجودی دارو اطلاع یافته و نسبت به پیگیری رفع مشکل حوزه خود اقدام نمایند.

کد خبر 6090507 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور