Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@05:31:18 GMT

محسن رضایی: اگر وارد انتخابات شوم اوضاع متفاوت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۰۸۵۱

خرداد: محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در واکنش به اینکه بسیاری بر این باورند که عدم عضویت شما در گروه‌های سیاسی اصول‌گرا اعم از شورای ائتلاف و سایرین منجر به شکست شما در انتخابات شده است، بنابراین به صلاح نیست که با پشتوانه یکی از گروه‌های حاضر در جریان اصول‌گرا اعم از شورای وحدت و یا ائتلاف وارد عرصه انتخابات شوید؟ گفت: من سرباز ملی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید یکی از عواملی که منجر به عدم موفقیت شما در انتخابات شده، عدم وابستگی شما به گروه‌ها است؟ تصریح کرد: اگر قرار شد وارد صحنه شوم خواهید دید که اوضاع متفاوت می‌شود.
رضایی در مورد اینکه آیا کاندیدای ائتلافی می‌شوید؟ اظهار کرد: در این مورد نمی‌توانم صحبت کنم.
این چهره اصولگرا در پاسخ به اینکه در رابطه با انتخابات ۱۴۰۰ با سردار دهقان دیدار و یا گفت‌وگو داشتید؟خاطرنشان کرد: پاسخ به این سوالات منجر به اختلاف می‌شود لذا در وقت دیگری به این پرسش پاسخ می‌دهم.
منبع: مدارا برچسب ها: محسن رضایی

منبع: خرداد

کلیدواژه: محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی

محسن افشانی با شماتت اقدامات توماج صالحی و قرار دادن او کنار شروین خاجی پور، مدعی شد، توماج صالحی بابت اقداماتش اعدام خواهد شد و تاکید کرد این ویدیو به یادگار بماند. مشخص نیست افشانی بر اساس چه اطلاعاتی از اعلام صالحی با این قطعیت سخن به میان آورد. اظهارات قابل تامل افشانی را می‌بینید و می‌شنوید.    

دیگر خبرها

  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • اوضاع روستای «پزم تیاب» چابهار بعد از سیل
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • فیلم| اوضاع فوق بحرانی در بیمارستان های غزه
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند