Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجتی گفت: امسال باتوجه به شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری، سپاه خوزستان در حد توان خود در جهت راه اندازی کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل اقدام خواهد کرد.

«عبدالرضا حاجتی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: قطعا استان خوزستان استانی زرخیز اما پراز مشکلات است که باید بخش عمده مشکلات برای رفاه مردم کاهش یابند که در همین راستا سازمان بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان افزود: این سازمان از اواخر سال 99 پروژه های عمرانی را در مناطق کم برخوردار همچون منبع آب، حصیرآباد، چهارصد دستگاه و کوی آل صافی را آغاز کرد که با تلاش و پشتکار در زمینه تعمیرات 150 منزل از حالت حاد و پر خطر خارج شدند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون با همت خیرین و کمک مسئولان 400 پروژه عمرانی انجام شده است اضافه کرد: این پروژه ها در زمینه های ورزشی، عمرانی، تامین وسایل سرمایشی، تامین جهیزیه برای نوعروسان و تعمیرات وسایل مختلف برقی هستند.

 

حاجتی از راه اندازی اردوهای درمانی در حصیرآیاد با حضور تیم های پزشکی خبر داد و تصریح کرد: معمولا در کنار تیم های پزشکی مجموعه دندانپزشکی اجرا نمی شد اما در این اردوهای درمانی با همکاری مجموعه بهداشت و درمان و حضور تیم های دندانپزشکی بیش از 400 درمان و معاینه دندانپزشکی انجام شد.

 

وی از همکاری و پشتیبانی شرکت توسعه نیشکر، مناطق نفت خیز جنوب و صنایع فولاد، ستاد بحران و همه مجموعه هایی که در این امر جهادی تلاش کردند تشکر کرد و ادامه داد: خوشبختانه اکنون اگر در منطقه منبع آب بازدیدی صورت گیرد رضایت نسبی از روند پروژه ها میان مردم وجود دارد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان رویکرد سپاه استان در سال  1400 را عارضه یابی دستگاه های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل عنوان کرد و گفت: این همان رویکردی است که سال گذشته مقام معظم رهبری مدنظر داشتند، امسال نیز باتوجه به شعار سال سپاه در حد توان در جهت راه اندازی کارگاه های تعطیل اقدام خواهد کرد.

 

وی در پایان یاد آور شد: در حوزه بسیج صنعت کارهای خوبی در حال شکل گرفتن است ما در بسیج سازندگی توجه ویژه ای به مشاغل خرد خانگی خواهیم داشت که راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و نانوایی های خانگی نمونه های موفق در سال 99 بوده اند.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: رسیدگی به مناطق محروم پروژه های عمرانی راه اندازی کارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد

ایسنا/خوزستان معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اجرای پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه خبر داد.

مهدی روحانی نژاد در نشست ابرپروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها که امروز (۵ اردیبهشت) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های پروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری، این بوده که از شهرهای برخوردار آغاز نشده است و در هر شهری که مجوز داده شد، اپراتور مربوطه کار خود را آغاز کرده است. در این پروژه، عدالت اقتصادی و اجتماعی مدنظر است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در کل دنیا، این پروژه ۱۰ ساله انجام می‌شود اما ما به دنبال اجرای سه ساله آن هستیم. اپراتور نباید بالاشهر پایین‌شهر کند، بلکه باید کل شهر را پوشش دهد و ظرف ۳۰ روز اتصال برقرار ‌شود. حداقل اینترنت ارائه‌شده ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه است و مشترک نباید کمتر از ۱۰۰ مگابایت دریافت کند. اپراتورها اکنون اینترنت را با  ۳۰ تا ۵۰ مگابایت ارائه می‌دهند و حداکثر ۳۰۰ مگابایت است اما تعهد اکنون در شبکه فیبر نوری، حداقل ۱۰۰ مگابایت است.

روحانی نژاد ادامه داد: مردم برای اتصال به اینترنت شبکه فیبر نوری نباید پولی پرداخت کنند دولت یارانه فیبر نوری را پرداخت می‌کند پس نباید از مردم پول دریافت شود بلکه فقط کافی است هزینه سرویس اشتراک ماهانه را پرداخت کنند. بر اساس طرح وزارت ارتباطات در هیات وزیران، برای همه مدارس نیز اتصال مودم و سرویس یکساله رایگان ارائه می‌شود.  

معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: خوزستان، جز اولین استان‌هایی بود که علاقه‌مندی برای اجرای این پروژه در آن دیده می‌شد اما کار آغاز نشد و علاقه‌مند هستیم بودجه اجرای طرح فیبر نوری ۱۴۰۳ در خوزستان مصرف شود. تا اردیبهشت ماه نیز شبکه فیبر نوری استان قم و تا خردادماه استان ایلام افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: اپراتورها حداکثر ظرف چهار ماه باید حفاری لازم برای اجرای شبکه فیبر نوری را انجام دهند که متناسب با استانداردها خواهد بود. از نظر زمان‌بندی، شهر اهواز زودتر انجام می‌شود چون به دلیل پروژه فاضلاب، تاب‌آوری شهر پایین آمده است. البته سرعت کار با وجود شرکت مبین‌نت بیشتر خواهد شد.

روحانی نژاد افزود: برای شهر خرمشهر نیز برنامه‌ریزی شده است که تا سوم خرداد بتوانیم این پروژه را افتتاح کنیم و اولین شهر تحت پوشش در استان خواهد بود. سرعت حفاری و سرعت ترمیم معابر، دغدغه شهرداری‌ها است که حداکثر در چهار ماه باید انجام شود. تجربیات یک سال و نیم گذشته در ۲۹ استان، ارزشمند است و می‌توان این تجربیات را انتقال داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد