Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۹۸ درصد معادل ۲ هزار و ۷۹۷ را آقایان و ۲ درصد معادل ۵۰ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: ۶۴ درصد این ثبت نام کنندگان دارای مدرک ابتدایی، ۱۱ درصد راهنمایی، ۶ درصد متوسطه، ۱۰ درصد دیپلم، ۲ درصد فوق دیپلم، ۶ درصد لیسانس، یک درصد فوق لیسانس و کمتر از یک درصد دارای تحصیلات حوزوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی ادامه داد: ۸۲ درصد از ثبت نام کنندگان به صورت حضوری در بخشداری‌ها، ۱۱ درصد در دفاتر پیشخوان، چهار درصد از طریق نرم افزار و سه درصد از طریق کامپیوتر اقدام به نام نویسی کردند.

مصطفوی اظهار کرد: ۷۵ درصد داوطلبان برای نخستین بار برای حضور در شوراهای اسلامی روستاهای آذربایجان غربی ثبت نام کرده اند.

وی گفت: از کل ثبت نام شدگان، ۶۸۵ نفر مربوط به ارومیه، ۲۲۴ نفر در تکاب و ۲۱۲ نفر نیز در بوکان نام نویسی کرده اند و این سه شهرستان، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: همچنین شهرستان های شوط، شاهین دژ و نقده با ۴۶، ۷۵ و ۷۹ نفر کمترین میزان ثبت نامی ها را دارند.

به گزارش ایرنا، ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور تا ۲۲ فروردین ادامه دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی ارومیه قانون انتخابات پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی ارومیه قانون انتخابات اخبار کنکور آذربایجان غربی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است

علی دیانتی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی استان با نوارتیپ است، گفت: این نوار به فشار آب زیادی احتیاج ندارد و در مزارع دارای پستی و بلندی محدود نیز بدون نیاز به تسطیح زمین قابل استفاده است.

وی اضافه کرد: در این سیستم آبیاری، آب به منطقه‌ای که توسعه ریشه گیاه انجام شده به زمین داده می‌شود تا مساحت و عمق کوچکی از سطح خاک خیس شود که عدم رشد علف‌های هرز و جلوگیری از فرسایش خاک از مزایای حفاظت خاک در این سیستم می‌باشند.

دیانتی با اشاره به ضرورت استفاده از این سیستم آبیاری، افزود: از مهمترین مزایای آن قابلیت نصب نوارتیپ بر روی خاک، زیر خاک و یا حتی معلق، حمل و نقل راحت رول‌ها به دلیل سبکی و اتصالات ساده و ارزان قیمت با قابلیت کارگزاری ساده آنها به صورت دستی است.

وی ادامه داد: این روش را می‌توان در محصولاتی مانند گندم، جو، چغندرقند، ذرت، کلزا، گل کلم، کاهو، فلفل، پنبه، گوجه فرنگی، پیاز، خیار و همه محصولات زراعی که به شیوه کشت ردیفی هستند، استفاده کرد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به مزایای این طرح درصدد ترویج و جلب مشارکت هر چه بیشتر بهره‌برداران برای استفاده از نوارتیپ در تمامی کشت‌های بهاره هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • آبیاری بیش از ۸۰ درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی