Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کافی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رشته تنیس در خراسان شمالی نوپا است به همین دلیل شهرستان‌ها از زیر ساخت مناسب و در خوری برخوردار نیستند به طوری که در کل استان ۷ زمین تنیس خاکی استاندارد داریم.

رئیس هیأت تنیس خراسان شمالی از فعالیت هیأت تنیس در ۴ شهرستان خبر داد و گفت: اولویت اول هیأت ایجاد وحدت و یکپارچگی در جامعه تنیس و استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های استان از جمله نیروی انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر افزایش زمین‌های تنیس تاکید کرد و افزود: سعی داریم با همکاری نهادهای دولتی و خصوصی این اتفاق را رقم بزنیم.

کافی در ادامه از بخش خصوصی خواست تا وارد این رشته ورزشی شوند و بیان کرد: از تمام سرمایه گذاران برای ساخت زمین تنیس و فعالیت در این رشته ورزشی حمایت خواهد شد.

رئیس هیأت تنیس خراسان شمالی ادامه داد: سعی داریم تنیس را در تمام شهرستان‌های استان فعال کنیم تا علاقه مندان به این رشته جذاب ورزشی وارد ورزش مورد علاقه خود شوند.

وی از توجه ویژه به رده‌های پایه خبر داد و افزود: اگر دنبال ورزش قهرمانی هستیم باید به رده‌های سنی پایین‌تر توجه کنیم که این جزو اهداف اصلی هیأت تنیس است.

کافی در انتها گفت: اکنون ۷ داور و ۱۶ مربی آقا و خانم در رشته تنیس فعال هستند.

کد خبر 5184503

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس ورزش و جوانان خراسان شمالی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 اردبیل شهرستان کرج واکسن کرونا خراسان شمالی هیأت تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان

استاندار لرستان از رایزنی با سرمایه‌گذاران برای مشارکت در بخش‌های دولتی و خصوصی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌‌آباد، ابوطالب شفقت‌ شامگاه سه‌شنبه، در دیدار با جامعه روحانیت لرستان گفت: توسعۀ کشاورزی، بهره‌برداری از معادن و گسترش صنعت گردشگری از جمله ظرفیت‌های مهم این استان است که باید موردتوجه قرار گیرد.

او با اشاره به ضرورت برقراری تمدن اسلامی اضافه کرد: جامعۀ روحانیت با اندیشه‌ورزی مقدمات رسیدن به دولت اسلامی را فراهم کند.

پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه

 استاندار لرستان با تأکید به اینکه دبیرخانه تأمین مالی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در تهران تشکیل شده‌است، یادآور شد: ما تاکنون با ده‌ها سرمایه‌گذار تماس گرفته‌ایم تا در بخش‌های دولتی و عمومی در این استان سرمایه‌گذاری کنند.

شفقت با بیان اینکه تربیت و کمال انسان به‌عهده آموزش‌وپرورش و سایر بخش‌های دولتی است، اعلام کرد: طرحی را باید با گسترش مسجدمحوری ارائه دهیم تا متناسب با رشد فناوری به رشد معنوی انسان افزوده شود.

شفقت تأکید کرد: نیروی انسانی در پیشبرد زمانی در پیشبرد تولید و موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد.

انتهای پیام/‌644/.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان