Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دایی و خواهرزاده‌ای کلاهبردار که با فروش یک پلاک ثبتی به چند نفر، بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد و گفت: دستگیری خواهرزاده متواری دیگر در دستور کار قرار دارد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه "سید علی شریفی" بیان داشت: سیزدهم آذرماه پرونده‌ای مبنی بر کلاهبرداری و فروش مال غیر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ارجاع و برای تحقیقات پلیسی شاکی پرونده به این پایگاه دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، بیستم مرداد ماه سال ۱۳۹۸ یک دستگاه آپارتمان را از برادران همسرش به نام‌های "حمید" و "مجید" به مبلغ ۳۸ میلیارد ریال واقع در منطقه الهیه تهران خریده ام و علیر غم پرداخت ثمن معامله، فروشندگان به بهانه مفقود شدن سند ملک از تنظیم سند طفره رفته تا اینکه پس از چند ماه متوجه شدم برادران همسرم ملکی را که به من فروخته اند به دو فرد دیگر به نام‌های "نادر" و "مهدی" به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال فروخته اند. ولی سند را به نام من منتقل کرده اند.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی با بیان اینکه با دعوت از خریداران دوم، صحت ادعای شاکی مشخص شد، ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان مجید در مخفیگاهش دستگیر، ولی در تحقیقات پلیسی مشخص شد که حمید از محل سکونتش متواری شده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: مجید در تحقیقات پلیسی معترف شد، به همراهی و همفکری دایی خود به نام "داود" علاوه بر فروش ملک به شوهر خواهرم و نادر و مهدی مجددا ملک را به فرد دیگری به اسم "شهروز" به مبلغ ۷۵ میلیارد ریال فروخته ایم.
سرهنگ شریفی با اشاره به اینکه با شناسایی مخفیگاه داود وی در مخفیگاهش در یکی از مناطق شمالی تهران دستگیر شد، توضیح داد: با دستگیری ۲ تن از اعضای این باند، هر دو متهم به دادسرا معرفی و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شده اند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری خواهر زاده متواری کماکان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اخبار حوادث پلیس آگاهی پلیس پایتخت میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پارک «گوللر باغی» ارومیه توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان غنی‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با توجه به انتشار فیلم درگیری و هنجارشکنی عده‌ای اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللرباغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه‌جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

غنی‌زاده در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند، به هنجارشکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 748643

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد