Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:12:44 GMT

نماز جمعه در خلخال برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۱۸۹۸

نماز جمعه در خلخال برگزار نمی‌شود

سیداحمد معصومی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: به علت نارنجی شدن وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان نماز جمعه ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در راستای پیشنهاد ستاد مقابله با کرونای استان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهر خلخال و مراکز بخش‌های تابعه این شهرستان برگزار نخواهد شد.

وی گفت: انتظار می‌رود مردم این شهرستان نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پیشگیری از گستره موج جدید بیماری وقطع زنجیره کرونا نهایت همکاری را با مسوولان ستاد مقابله با کرونا و قرارگاه زیستی خلخال داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس اعلام نظر ستاد استانی مقابله با کرونا ، دانشکده علوم پزشکی خلخال و تایید نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، نماز جمعه به ‌علت وضعیت نارنجی کرونایی منطقه در شهر خلخال و همچنین شهرهای هشجین و کلور مراکز بخش‌های خورش‌رستم و شاهرود تابعه این شهرستان فردا برگزار نخواهد شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا خلخال استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خلخال استان اردبیل ویروس کرونا خلخال استان اردبیل اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»