Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف ۱۱ قبضه کلت کمری در اهواز

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات، پلیس امنیت عمومی با پشتیبانی خبری استان مرکزی و انجام کار اطلاعاتی گسترده و شبانه روزی از فعالیت یک باند قاچاق سلاح و مهمات مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی خوزستان با اشرافیت اطلاعاتی و همچنین انجام اقدامات پیچیده پلیسی، محور تردد ۲ دستگاه خودروی تریلر و پژو حامل سلاح قاچاق را در ورودی شهرستان اهواز شناسایی و متوقف کردند، افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۱۱ قبضه سلاح کلت کمری کشف شد، تصریح کرد: در این ارتباط ۳ نفر عضو باند قاچاق سلاح دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سردار صالحی با اشاره به کشفیات سلاح طی پارسال اظهار داشت: در ۱۹ روز نخستین امسال ماموران پلیس امنیت عمومی با هدف جمع آوری سلاح و مهمات در سطح استان ۱۳۶ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی کشف و ضبط کردند.

دستبند پلیس بر دستان سارق حرفه‌ای در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان، شناسایی سارق یا سارقان به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۰ با انجام کار‌های اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۲۰ عدد تلفن همراه، ۳ دستگاه ضبط صوت خودرو، یک عدد کامپیوتر خودرو، ۲ دستگاه دریل و مقداری سیم برق سرقتی کشف و پس از تشکیل پرونده قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق کشف اسلحه کلت کمری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو

رییس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۵۷ سارق حرفه ای خودرو در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند