Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی مهره‌کش، شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگوی مجازی در برنامه کانون نظر و اندیشه در مورد فرآیند و کانون این مجمع اظهار داشت: دغدغه تمام مجمع و هدف اصلی تشکیل مجمع آن است که چتر همدلی و همراهی باز شود و به سمت وحدت برویم و ارکان مجمع یعنی شورای عالی و شورای هماهنگی بر این سعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عضو شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: در کار جمعی طبیعی است که با نظرات متفاوتی روبه رو  می‌شویم؛ اما پافشاری بر یک نظر خاص موجب نابودی وحدت می شود.

وی بیان داشت: هر فردی که رای بیشتری از شورای هماهنگی گرفته وارد مجمع شده است و مبنای انتخاب اعضای حقیقی، یک سری شرایط پایه و شرایط امتیازی است که پذیرش میثاق‌نامه مجمع و داشتن اشتهار سیاسی در سطح جامعه است از آن جمله است که سوابق مدیریتی و تحصیلی و میزان تاثیر در قشر مربوط خودشان به عنوان شرایط امتیازی بررسی می‌شود.

مهره‌کش ادامه داد: هم اکنون ۶۰ درصد اعضا حقوقی و ۴۰ درصد حقیقی هستند و سیر تکاملی حضور خواهران در مجمع، مشهود است؛ اکنون ۱۸ نفر عضو حقیقی و حقوقی هستند که اکثرا حقیقی هستند. 

وی تصریح کرد: از نقاط ضعف جدی مجمع مشکلات رسانه‌ای است و اکنون کارگروه رسانه‌ای مجمع فعال است و امیدواریم بخشی از این ضعف جبران شود و در حال حاضر دبیر مجمع عهده‌دار سخنگویی مجمع نیز است.

مهره‌کش بیان داشت: روند فعلی عقلایی است و اگر بهتر از آن می‌دانیم ارائه دهیم؛ در ضمن اعضا را ما مومن می‌دانیم؛ مهندسی در فرآیندها نبوده است و نکته پنهانی وجود ندارد؛ ۱۷۰ نفر عضو هستند که اسامی تشکل‌ها هم مشخص است و ارائه دادیم که این تشکل‌ها در سایت وزارت کشور ثبت شده‌اند.

 عضو شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: وظیفه شورای عالی در اساس‌نامه مشخص شده است که مهم‌ترین آن حل اختلاف اعضای مجمع و مراقبت بر حسن اجرای مصوبات است و ارتباط آن با شورای هماهنگی مشخص است؛ شورای عالی بیشتر مراقب و داور هستند و شورای هماهنگی رکن اجرایی مجمع است.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین تغییرات اساسنامه عبارتند از: تغییر شاخص‌ها برای انتخاب اعضای حقوقی و حقیق مجمع، اضافه شدن مجموعه بازرسی به مجمع است؛ این که گفته می‌شود شورای عالی، می‌توانند لیست خروجی مجمع را تغییر دهند، حرف اشتباهی است؛ البته این شورا می‌تواند مصوبات شورای هماهنگی را رد کند که تا به امروز چنین چیزی رخ نداده است.

مهره‌کش تصریح کرد: این که گفته شده ۴۰ تشکل در مجمع حضور دارند، اشتباه بوده و تعداد صحیح ۳۱ تشکل است؛ خرد جمعی و در کنار هم بودن می تواند چاره‌سازی بیشتر می‌کند و اقبال مردمی بیشتری را نسبت به نیروهای ارزشی جذب بکند.

 عضو شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطرنشان کرد: منظور ما این نیست که هر کس با مجمع نیست، بر حق نیست و چنین گمانی در مجمع وجود ندارد؛ تمام تلاش و خواست ما این است که در انتخابات شورا وحدت صورت بگیرد و پراکندگی نباشد.

وی اذعان داشت: وحدت به معنای کنارهم نشستن و استفاده خردجمعی است و منظور از وحدت «با من بودن» نیست؛ برآنید کلی فکری مجمع و شورای عالی اصلا چنین چیزی نیست؛ فرآیند رسیدن به فهرست مجمع جزئیاتش به مرور اعلام می‌شود.

مهره‌کش بیان داشت: اولین مرحله شناسایی افراد انقلابی است و چهارچوب کلی فکری مجمع با آن ها تطبیق می‌کند؛ فعلا 153 نفر شناسایی شده‌اند که به آن‌ها پیامک ارسال شده و دو بعد از این مرحله که اکنون درون آن هستیم و افراد می‌توانند بیشتر هم شوند، دو مرحله کار جدی در پیش است.

 عضو شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان بیان داشت: اول مصاحبه تخصصی در کارگروه هاست که توسط افراد مورد وثوق و متخصص در حوزه‌های شهری انجام می‌شود؛ ایشان به سبب رزومه‌ای که برای مجمع می‌فرستند در سطوح تخصصی خود و کمیسیون‌ها دسته‌بندی می‌شوند و ممکن است برخی مصاحبه‌کننده‌ها عضوی مجمع نباشند. 

وی تصریح کرد: در این مرحله تخصص محور، لیست اولیه که حداقل ۳ برابر است، اعلام می‌شود و  فرصتی برای معرفی این افراد گذاشته می‌شود و مرحله دوم رای گیری اعضای مجمع برای رسیدن به فهرست ۱۳ نفره است.

مهره‌کش بیان داشت: شایعه‌ای شده که لیستی با نفرات مشخص توسط مجمع نهایی شده است؛ در صورتی که هر لیستی تا پایان اردیبشهت مطرح شود، نامعتبر است و ساختن این فهرست ها یا از سر ناآگاهی یا به خاطر ایجاد حاشیه است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان وحدت انقلاب مهندسی شورای عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار داشت: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور است