Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:56:31 GMT

افتتاح ۸ واحد مسکن محرومین در صومعه‌سرا

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۳۳۵۸

افتتاح ۸ واحد مسکن محرومین در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، عصر امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سپاه قدس گیلان هشت واحد مسکن محرومین بااعتبار ۱۵۰ میلیون تومان و ۱۱ پایگاه بسیج بااعتبار ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمک به محرومین در سرلیست  برنامه‌های بسیج در کشور قرار دارد، اظهار کرد: مردمان به‌ویژه افراد مستمند و مستضعف ولی‌نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و بسیج از هیچ تلاشی برای رفع نیازهای مردم به‌ویژه محرومین دریغ نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تداوم ساخت مسکن محرومین در کشور گفت: بسیج و بسیجیان همواره در تمامی بحران‌ها در کنار مردم بوده و تمام تلاش خود را برای ایجاد آرامش در جامعه انجام داده و ساخت مسکن محرومین در کشور هم در همین راستا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اذعان به اینکه گیلان یک استان پیرو در حوزه ساخت مسکن محرومین در کشور است، تصریح کرد: در طی این د خصوص ساخت مسکن محرومین در گیلان اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده و امروز هم هشت مسکن محرومین در شهرستان صومعه‌سرا به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن سازمان بسیج گیلان بسیج ساخت مسکن محرومین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار