Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهادت دو محیط‌بان در منطقه‌ای حفاظت شده در استان زنجان، با ابراز تاسف شدید سازندگان «افرا» روبه‌رو شد؛ سریالی که مضمون آن درباره زندگی و حرفه محیط‌بانان است.

سازندگان سریال «افرا» در واکنش به این اتفاق دردناک ،با انتشار متنی اعلام کردند همچون سایر وجدان‌های آگاه جامعه، متأثر و اندوهگین شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این متن آمده است: «ضمن محکومیت اتفاق اخیر و درخواست برخورد با مجرمان، امیدواریم با پخش این سریال در آینده نزدیک، نمودی از فداکاری‌های این قشر پرتلاش در حفاظت و کنترل عرصه‌های طبیعی و حیات وحش کشور را شاهد باشیم.
سریال «افرا» تلاش دارد بخشی از مسئولیت سنگین و دشوار محیط‌بانان را به تصویر بکشد و افکار عمومی را متوجه مخاطرات این حرفه و ابعاد فداکارهای شاغلان بی‌ادعایش کند؛ سریالی که نقش اصلی آن یک محیط‌بان (با بازی روزبه حصاری) است و به همین بهانه در طول داستان، شاهد دغدغه‌های روزمره این قشر و البته خطر درگیری با شکارچیان غیرمجاز و زخمی‌شدن یا مرگ این عزیزان خواهیم بود.»

سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی، مراحل پایانی تصویربرداری را در شمال کشور سپری می‌کند.

مهدی سلطانی، پژمان بازغی، روزبه حصاری، مینا وحید، اسماعیل محرابی ،فریبا متخصص، پیام دهکردی، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی، سارا باقری، مهرداد بخشی، آریا دلفانی، فهیمه مؤمنی، بهمن صادق حسنی و ... بازیگران این سریال هستند.

۵۷۵۷

کد خبر 1502818

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محیط بان سریال ایرانی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746321

دیگر خبرها

  • واکنش مورایس به ازدواجش در ایران و روی آوردن به اسلام
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • ایمنی و بهداشت شغلی به اندازه معیشت کارگران مهم است
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور