Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:53:58 GMT

مردم باید طعم امنیت را بچشند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۳۶۴۱

مردم باید طعم امنیت را بچشند

به گزارش خبرگزاری فارس از خفر، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در سفر به خفر با پرسنل نیروی انتظامی و فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد‌.

رهام بخش حبیبی در این دیدار با تاکید بر حفظ نظم و امنیت گفت: امروز نظم و امنیت جامعه را مدیون امنیت آفرینان هستیم و با حفظ این روحیه دشمن نمی تواند کوچکترین ضربه ای را به جمهوری اسلامی وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر تعامل و همکاری همه دستگاه ها برای خلق امنیت افرود: تلاش ها برای آفرینش امنیت باید با حمایت‌ های اجتماعی و فرهنگی همراه باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس به تهیه زیرساخت های لازم برای منطقه انتظامی خفر اشاره کرد و گفت: نیرو، تجهیزات و راه اندازی زیر مجموعه های فرماندهی باید هرچه سریعتر در این شهرستان آماده شود تا مردم طعم امنیت را بچشند.  

حبیبی با بیان اینکه در حال حاضر پلیس های تخصصی در خفر خدمات دهی می کنند افزود: پلیس های تخصصی آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، اطلاعات و امنیت، راهور، عملیات و پیشگیری، پشتیبانی و قرارگاه در این منطقه مستقر است و شهروندان خفری می توانند امورات مربوطه را در همین شهرستان انجام دهند.

در ادامه فرماندار خفر ضمن تقدیر از سبزپوشان نیروی انتظامی گفت: امنیت مهم ترین رکن جامعه است و نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت حائز اهمیت است و حفظ امنیت خط قرمز نیروی انتظامی در خفر باشد.

فرهاد جهانخواه افزود: امنیت ما در جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدانی است که باید همیشه قدردان آن ها باشیم و برای حفظ امنیت تلاش کنیم.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی فارس خفر امنیت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یدالله جهان‌آرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله‌ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنان شلیک و هر ۲ متهم را زمینگیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 6097652

دیگر خبرها

  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند