Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@05:17:24 GMT

بازار بزرگ تهران ۲ هفته تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۳۷۳۰

باشگاه خبرنگاران جوان: از روز شنبه مورخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۰، تمامی بازار‌های تهران به خصوص گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت ۲ هفته باید نسبت به تعطیلی واحد‌های صنفی خود اقدام کنند.
در همین راستا قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران اظهار کرد: از صنوف گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ مشمول محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها درخواست داریم نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام نمایند و برای دو هفته فعالیت‌های خود را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فراهانی در همین راستا بیان کرد:  بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت، وزارت بهداشت و پلیس نظارت بر اماکن عمومی بر اجرای مصوبات ابلاغی نظارت خواهند نمود و در صورت مشاهده تخلف واحد‌های صنفی به مدت دو هفته پلمب خواهد شد. برچسب ها: بازار بزرگ تهران

منبع: خرداد

کلیدواژه: بازار بزرگ تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت اجاره آپارتمان در منطقه ۱ و ۳ تهران

مناطق ۱ و ۳ شهر تهران، به عنوان گران‌ترین مناطق بازار مسکن پایتخت، محل عرضه آپارتمان‌های لوکس و گران‌قیمت هستند.

تازه‌ترین بررسی‌های «دنیای‌اقتصاد» از بازار معاملات اجاره مسکن این دو منطقه نشان‌دهنده آن است که عمده مالکان واحد‌های اجاره ای، در روز‌های اخیر، فرمول ترکیبی رهن و اجاره ماهانه را به عنوان مدل انتخابی خود برای دریافت اجاره بها از مستاجر انتخاب کرده اند. البته نسبت فایل‌های رهن کامل نیز در این دو منطقه نسبت به کل فایل‌ها و همچنین سایر مناطق تهران همچنان بالاست.

بررسی‌ها در بازه متراژی ۸۰ تا ۱۶۰ مترمربع که به عنوان الگوی متراژی تقاضای مصرفی این دو منطقه انتخاب شده است، نشان می‌دهد میانگین اجاره بهای پیشنهادی ماهانه مسکن در این دو منطقه برای یک واحد مسکونی با متوسط مساحت ۱۲۴ مترمربع، بر اساس مشخصات فایل‌هایی که روز گذشته به بازار عرضه شد، رقمی حول و حوش ۲۸میلیون و۵۰۰هزار تومان به علاوه میانگین رهن یک میلیارد و ۳۰۰ تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی است.

بر این مبنا، متوسط مبلغ رهن کامل پیشنهادی هر مترمربع آپارتمان در این دو منطقه لوکس پایتخت، برای واحد‌های مصرفی، در مرز ۲۰ میلیون تومان قرار دارد. در جدول زیر مشخصات تازه‌ترین فایل‌های عرضه‌شده به بازار مسکن دو منطقه ۱ و۳ تهران در محله‌های منتخب و در بازه متراژی ۸۰ تا ۱۶۰ مترمربع درج شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت اجاره آپارتمان در منطقه ۱ و ۳ تهران
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است