Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-09@00:29:04 GMT

کشتی گزینشی المپیک آسیا | قرعه کشی مسابقات انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۳۷۸۲

مسابقات کشتی فرنگی فردا (جمعه) و رقابت های کشتی آزاد روز یکشنبه 22 فروردین ماه برگزار می شود

مراسم قرعه کشی رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا، عصر امروز در شهر آلماتی قزاقستان محل برگزاری این مسابقات برگزار شد.

به گزارش طرفداری، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:

در وزن 67 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند محمدرضا گرایی در دور اول با اوچیلوف از تاجیکستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان پوندت از تایلند و داحشان از اردن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی گیران سوریه، چین و هند در گروه گرایی قرار دارند.
در وزن 87 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند، حسین نوری در کشتی نخست با شاگلدی آنایف از ترکمنستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم و مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان فی پنگ از چین و جین هیوک کیم از کره جنوبی می رود.
در وزن 97 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف جهانگیر توردیف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار میان یانان چن از چین و ژیاموحامت صفراف از ترکمنستان روبرور می شود.

کشتی آزاد:

در وزن 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم عبدالک از کویت کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان جون سوک یون از کره جنوبی و حاجی محمد علی از بحرین می رود در این وزن 10 نفر حضور دارند.
در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور اول به مصاف علی موحامت اووزمیرادوف از ترکمنستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان منگ حجی جان از چین و پارینیا چامناجان از تایلند می رود. در این وزن 11 نفر حضور دارند که نمایندگان هند، قطر و تاجیکستان در گروه امامی حضور دارند.
در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نائویا آکاگوما از ژاپن مبارزه می کند و در صورت پیروزی در این کشتی در مبارزه بعدی به مصاف ضیا موحامت صفراف از ترکمنستان می رود در این وزن 10 کشتی گیر حضور دارند.

اخبار داغ 

جهانگیر کوثری: قلیچ خانی استثنا بود؛ پروین گفت اگر او فوتبالیست است، من چه هستم؟! هروویه میلیچ برای تمدید قرارداد به باشگاه رفت شرط بخشش حمید صفت از زبان پسر مقتول توماس مولر: شما از گل خوردن تیم می گویید اما اگر 6-3 یا 5-3 پیروز می شدیم، کسی گله نمی کرد دهمین برد پیاپی اینتر در سری آ با ثبت آمار عجیب 29% مالکیت توپ مقابل ساسولو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برنده کشتی میان حریف در دور نفر حضور دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک

علیرضا سرلک ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف حریفان می‌رود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روند کسب سهمیه کشتی در المپیک 2024 پاریس به ایستگاه پایانی رسیده و ترکیه آخرین شانس کشورها برای بدست آوردن مجوز حضور در این آوردگاه بزرگ هستند.

راه کسب 16 سهمیه المپیک در 6 وزن کشتی آزاد، 6 وزن کشتی فرنگی و 6 وزن کشتی زنان، از رقابت هایی جهانی 2023 بلگراد آغاز شد و 5 نفر اول این مسابقات شامل نفرات اول تا سوم مشترک به همراه برنده نفرات پنجم مشترک سهمیه المپیک را بدست آوردند. در ادامه مسابقات قاره ای در آمریکا، آفریقا بهمراه اقیانوسیه، اروپا و آسیا برگزار و 2 نفر راه یافته به دیدار فینال جمعا 8 نفر کسب سهمیه کردند تا مجموع نفرات حاضر در هر وزن به عدد 13 برسد.

نمایندگان کشورمان در کشتی فرنگی هر 6 سهمیه المپیک را بدست آورده اند و در کشتی آزاد نیز 5 سهمیه کسب شده و تنها در وزن 57 کیلوگرم می باید سهمیه المپیک کسب شود.

بر این اساس علیرضا سرلک نماینده کشورمان به رقابت های گزینشی المپیک در ترکیه اعزام خواهد شد تا روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه به مصاف حریفان خود برود. در این مسابقات 2 نفر راه یافته به دیدار فینال به همراه برنده نفرات سوم مشترک (جمعا 3 نفر) سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد.

طبق اعلام سایت اتحادیه جهانی، تاکنون 28 کشتی گیر برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند که نمایندگان کشورهای بلغارستان، آمریکا، چین، گرجستان، آلمان، هند، قزاقستان، کره جنوبی، کره شمالی، مغولستان، هند، اوکراین و آمریکا از جمله آن ها هستند.

غیر از یزدانی چه کشتی‌گیرانی به تورنمنت مجارستان می‌روند؟

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • قرعه کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور ۲ تیم مازندرانی
  • بهرامی: سرلک کشتی‌گیری تمام عیار و بلوطِ ریشه‌دار ماست
  • کامران در وزن ۸۶ کیلوگرم؛ بشنوید و باور کنید
  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم