Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 483 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 4 بیمار کرونایی جان خودرا از دست داده اند.

پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 422 بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 97 نفر مبتلای قطعی و 22 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طی سه هفته گذشته تعداد موارد بستری در استان افزایش قابل توجهی یافته است که نگران کننده است.

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 28939 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 1037 نمونه پی سی آر دریافت شده حدود 57 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مربوط به بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا و چرام هستند. همچنین از 938 نمونه رپید تست حدود 22 درصد موارد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های چرام ،کهگیلویه، بویراحمد و لنده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: تجمعات و دورهمی‌ها از مهمترین دلایل قوت گرفتن کرونا در استان است، متاسفانه شاهد افزایش نگران کننده بیماران بستری هستیم و تا زمانی که مشارکت مردم در رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و حذف تجمعات وحود نداشته باشد روند صعودی  بیماری ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: چنانچه از همین امروز محدودیت‌ها کامل اجرا شود و همه مردم نیز همکاری کنند حداقل تا دو هفته بعد روند افزایشی موارد بستری در استان وجود خواهد داشت و طبیعتا تا چند هفته بعد روند صعودی موارد مرگ و میر در استان ادامه پیدا خواهد کرد . لذا تا دیر نشده است باید محدودیت ها شروع شود و دستورالعمل های بهداشتی نیز بطور کامل توسط مردم رعایت شود.

دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: در این شرایط خطرناک توصیه ما استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در مراکز شلوغ و پرخطر مانند بازار و بیمارستانها و موسسات پزشکی، عدم حضور در هر نوع تجمعی، پرهیز از مصرف غذا در رستورانها، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و .. . است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود