Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «رافائل گروسی» امروز پنج‌شنبه در توییتر خود نوشت که نظارت و راستی‌آزمایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران ادامه خواهد یافت.

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پی دیدار با «سید عباس عراقچی»، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان، در توییتر خود نوشت «گفت‌وگوی مفصلی با عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه ایران درباره رایزنی‌های فعلی و فعالیت‌های دوجانبه‌ای که در ایران در جریان هستند، انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی تاکید کرد «ما در حمایت از برجام و موضوعات دیگر، به راستی‌آزمایی‌های فنی و نظارت در ایران ادامه خواهیم داد.»

دیشب رویترز به نقل از سه دیپلمات از به تعویق افتادن مذاکرات میان ایران و آژانس‌بین‌المللی انرژی اتمی بر سر «آثار اورانیوم کشف شده در سایت‌های اعلام نشده در ایران» خبر داده بود.

این سه منبع به خبرگزاری رویترز اعلام کرده بودند: «مذاکره میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای پاسخ ایران درباره آثار اورانیوم کشف شده در برخی سایت‌ها، به تعویق افتاده است. این مسئله پیشرفت ما برای خنثی‌سازی یا کاهش فشار غرب را با مشکل مواجه خواهد ساخت.»

عراقچی که برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین حضور دارد، امروز با رافائل گروسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش از این حمایت خود را از نشست کمیسیون مشترک برجام که دور نخست آن در روز سه‌شنبه برگزار شد، اعلام کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رافائل گروسی آژانس بین المللی انرژی اتمی آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این وضع تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در برخی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

امیدفر، ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

کد خبر 6090565

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • حماس: فعالیت آنروا باید زیرنظر سازمان ملل ادامه یابد
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان