Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:19:02 GMT

ارسلان و زرین پیکر فینالیست شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۴۴۳۹

ارسلان و زرین پیکر فینالیست شدند

به گزارش خبرنگار مهر، نتایج نمایندگان کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:

در وزن ۶۳ آرمین محب ثابت در دور نخست مقابل نیکولای ویچف از بلغارستان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عبدالصامت باشار از ترکیه با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه مقابل ماکسیموویچ از صربستان به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار فینال میلیان شوآب از آلمان است.

کشتی آزاد:

در وزن ۷۹ کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عبدالکادیر آبدیگابار از قزاقستان با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله بولات ساکایف از قزاقستان را با نتیجه ۶ بر یک از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف حریفی از کشور ترکیه می‌رود.

رقابت‌های فینال اوزان فوق، فرداشب برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه اعلامی، رقابت‌های اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد و ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه، مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد و ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین و رقابت‌های ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و ۶۰، ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه برگزار می‌شود.
اسامی نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
تیم منتخب کشتی آزاد:

کشتی آزاد:
۷۴ کیلوگرم: جمال عبادی
۷۹ کیلوگرم: حمید زرین پیکر
۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج
۱۲۵ کیلوگرم: امین طاهری

کشتی فرنگی:
۶۰ کیلوگرم: پویا ناصرپور
۶۳ کیلوگرم: آرمین محب ثابت
۷۲ کیلوگرم: علی ارسلان
۸۷ کیلوگرم: مهدی فلاح

کد خبر 5184685

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی تورنمنت بين المللي فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد جودو مهدی طارمی کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک والیبال ویروس کرونا فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران کیلوگرم کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت به فینال با پیروزی مقابل ذوب آهن/ تهرانی‌ها حریف گرگانی‌ها شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار چهارم تیم‌های طبیعت و ذوب آهن در مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر امروز در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون برگزار شد.
در این دیدار تیم طبیعت با نتیجه ۹۰ بر ۸۳ تیم ذوب آهن را مغلوب کرد و با کسب پیروزی ۳ بر ۱ این سری به فینال لیگ برتر بسکتبال صعود کرد. جردن استیونز با ۵۷ امتیاز، ۸ سه امتیازی موفق و کارایی ۴۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.
بدین ترتیب طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد. 
شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری ۳ بر صفر مقابل مهرام به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت به فینال با پیروزی مقابل ذوب آهن/ تهرانی‌ها حریف گرگانی‌ها شدند
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال