Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@14:45:39 GMT

خبر مهم درباره آزمون وکالت ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۴۶۱۷

خبر مهم درباره آزمون وکالت ۹۹

 ایسنا: سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد:

«پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱/۱۱، به اطلاع ثبت نام کنندگان آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانونهای وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۹ - (اسکودا) می‌رساند با توجه به حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا ناشی از شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور و تغییر وضعیت تمامی شهرهای برگزاری آزمون به حالت قرمز و اعمال محدودیت در استان ها و شهرستان های محل برگزاری، براساس ابلاغیه مورخ ۱۴۰۰/۱/۱۹ معاون امنیتی و انتظامی و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا این آزمون در تاریخ ۱۴۰۰/۱/۲۰ برگزار نمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن پوزش از متقاضیان گرامی به اطلاع می‌رساند، زمان برگزاری این آزمون متعاقباً از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام خواهد شد.»

بر اساس این گزارش، آزمون وکالت ۹۹ ابتدا قرار بود که مانند هر سال در آذر ماه برگزار شود که به دلیل شرایط کرونایی، برگزاری آن ابتدا به ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۹ و سپس به ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۰ موکول شد که طبق اطلاعیه سازمان سنجش، این آزمون در تاریخ ۲۰ فروردین ماه نیز برگزار نخواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: آزمون وکالت ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا وحیدی، عصر چهارشنبه با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در کرمان به خبرنگاران گفت: این آزمون، صبح روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در ۵۷ حوزه امتحانی معرفی شده استان کرمان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌های امتحانی ۷ شهرستان کرمان، بم، جیرفت، رودبار جنوب، زرند، سیرجان و کهنوج برگزار خواهد شد.

وحیدی تصریح کرد: در این آزمون که توسط سازمان جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد در مجموع ۲۱ هزار و ۱۶۹ نفر نام نویسی کرده و به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6094557

دیگر خبرها

  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها