Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:10:54 GMT

غیرت بازیکنان تیم ۹۰ ستودنی است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۵۴۲۷

غیرت بازیکنان تیم ۹۰ ستودنی است

عباس عزیزی سرمربی تیم فوتبال ۹۰ اورمیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، پس از برتری مقابل تیم گل‌ریحان البرز ضمن تشکر از تلاش تمامی عوامل باشگاه ۹۰ گفت: تک به تک اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ۹۰ در تمامی بازی‌ها با غیرت مثال زدنی خود در زمین مسابقه حاضر می‌شوند و من نیز افتخار می‌کنم که مربی چنین بازیکنان باغیرت، شجاع و بامعرفتی هستم و شکی ندارم با توجه به جوان بودنشان سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازی سخت و ۶ امتیازی مقابل تیم خوب گل ریحان داشتیم. در این مسابقه توانستیم بازی برتری را نسبت به حریف ارائه دهیم و ۷.۸ موقعیت خوب گلزنی نیز بدست آوردیم و در نهایت به تمامی امتیازات این مسابقه دست یافتیم.

عزیزی کادرفنی تیم خود را جزو کم هزینه و باانگیزه‌ترین تیم‌های لیگ یک عنوان کرده و تاکید کرد: به عشق فوتبال و مردم خوب آذربایجان برای موفقیت تیم ۹۰ تلاش می‌کنیم.

او ادامه داد: طی ۱۰ هفته اخیر که هدایت تیم ۹۰ را برعهده داشتم توانستیم با همت کادرمدیریتی، فنی و بازیکنان ۱۶ امتیاز مهم را در این جنگ نا برابر بدست آوریم.

سرمربی تیم ۹۰ ارومیه اظهار کرد: متاسفانه فوتبال ایران در حال حاضر دچار مشکلات زیادی شده و مدیران تیم‌های متمول فقط به دنبال جذب بازیکنان نامدار هستند و هیچ توجهی به بازیکنان جوان ندارند و می‌توان گفت که آینده سازی در اولویت کاری اکثر مدیران نیست، در حالی که تیم‌هایی مثل ۹۰ با ارزش دادن به بازیکنان بومی و جوان آینده فوتبال ایران را می‌سازند.

عزیزی تغییر میزان سهمیه بزرگسالان، امید‌ها و جوانان در لیست تیم‌ها را شرط مهمی در جوان سازی فوتبال ایران شمرد و گفت: در لیگ یک فوتبال با تیم‌های متمول، مربیان بزرگ و بازیکنان نامدار زیادی روبه‌رو شده‌ایم، اما هرگز کیفیت فوتبالی خوب و قابل قبولی را مشاهده نکردیم و در واقع فوتبال نتیجه گرا جای آموزش و کمک به فوتبال را گرفته است، امیدوارم همکارانمان نوع نگاه و نگرش خود نسبت به فوتبال را تغییر دهند و به بیان ساده‌تر از فوتبال مستقیم به سمت فوتبال مالکانه حرکت کنند.

انتهای پیام/ ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس ورزشی فوتبال تیم ۹۰ ارومیه تیم ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید از جوان‌گرایی که برای تیم پیکان انجام‌داده خوشحال است.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی امشب در نشست خبری پس از حذف تیمش در مرحله یک‌هشتم جام حذفی مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدا به تیم خوب مس رفسنجان بابت صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. بازی را به دو بخش می‌توانیم تقسیم کنیم. بازیکنان باتجربه مس در شرایط پنالتی توانستند ضربات بهتری را بزنند اما از لحاظ وجهه ای، ما بازیکنان جوان را بازی دادیم زیرا لیگ برای ما خیلی مهم است. دستاورد بزرگی را برای پیکان توانستیم کسب کنیم.

او افزود:  بازیکنان جوان ما در آینده حرف‌ها برای گفتن دارند. فوق العاده از آنها راضی هستم و از آنها تشکر می‌کنم که در فضای سنگین رفسنجان آنچه که ما می خواستیم به معرض نمایش گذاشتند. پشتوانه خیلی خوبی برای باشگاه پیکان هستند. باشگاه پیکان همیشه در پرورش استعداد جوان، پیش‌قدم بوده است.

سرمربی پیکان  ادامه داد: خدا را شکر که در شرایط خوب طی 120 دقیقه بازی را به ضربات پنالتی کشاندیم و در ضربات پنالتی هر چقدر زننده ضربه پنالتی خوب باشد شانس نقش اول را دارد. برای بازیهای لیگ آماده می‌شویم که بازیهای سنگینی برای تیم ما خواهد بود. ان‌شاءالله با همین شرایط و انگیزه لیگ را آماده دهیم و با شرایط خوب لیگ را به پایان برسانیم.

عنایتی درباره ترکیب اولیه تیمش و بازی دادن به جوانان، گفت: باشگاه پیکان نقش پررنگی در استعدادسازی دارد و بازیکنانی را به فوتبال کشور معرفی می‌کند.  از بین بازیکنانی که بازی دادم 8-9 نفر در تهران ماندند. شرایط حساس جدول در لیگ مقداری دست و پای ما را بست و گرنه می‌توانستیم بازیکنان جوان‌تر بیشتری را با خودمان بیاوریم و اگر مقداری شانس با ما بود شاید می‌توانستیم از این مرحله عبور کنیم. ضمن اینکه باشگاه مس رفسنجان بازیکنان باتحربه‌ای دارد. شاید از نتیجه ناراحت باشم اما از دستاوردی که برای باشگاه پیکان آوردم خیلی خوشحالم.

او اضافه کرد: تمام بازیکنان ما 18 تا 20 ساله هستند. میانگین بازیکنان امروز به 22 یا 23 می‌رسید. لیست امروز ما خیلی حوشحال‌کننده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • شمس آذر نقره داغ شد
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز