Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: این شرکت در پایش شاخص های کلیدی عملکرد شرکت های توزیع برق(طرح سیما) که در ۲۰ عنوان و در میان ۳۹ شرکت توزیع برق کشور ارزیابی شد، توانست رتبه پنجم بهترین عملکرد را از آن خود کند.

عوض زاده اظهار داشت: شرکت توانیر در سال ۱۳۹۸ طرحی موسوم به “سامانه یکپارچه مدیریت شاخص‌های استراتژیک(طرح سیما) را به عنوان ابزاری هوشمندانه برای نیل به اهداف شرکت های زیر مجموعه آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   وی ادامه داد: در طرح سیمای شرکت‌های توزیع برق، ۲۰ شاخص مهم که قابلیت اندازه گیری دقیق و شفاف دارند در نظر گرفته شده‌ و شرکت توانیر عملکرد شرکت‌ها را بر اساس این شاخص ها ارزیابی می‌کند.    مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از جمله شاخص های این ارزیابی ملی می توان به نسبت بدهی پایان دوره به عملکرد طرح، درصد قرائت با پروب، درصد نصب کنتورهای دیجیتال، درصد فیدرهای دارای ضریب توان قابل قبول و متوسط زمان واگذاری انشعاب از شبکه موجود اشاره داشت. ---

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شرکت توزیع توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر