Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نامه‌ای قدیمی که از طرف یک زن اسکاتلندی ۲۷ سال پیش نوشته شده و در یک بطری قرار داده و در سال ۱۹۹۴ در ساحل «نیوبورج» در «آبردنشار» به دریا انداخت، پیدا شد. «اما وات» زن اسکاتلندی نویسنده نامه، علاقه خود به «رابی ویلیامز» خواننده بیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نامه را هنگامی که 10 ساله بود نوشت و او برای مکاتبه به دنبال یک دوست بود و در نامه علاقه خود را برای اسکیت روی یخ و ژیمناستیک بیان کرده است.

نویسنده بعد از افزودن آدرس خود به بالای یادداشت، نامه را در یک بطری قرار داده و در سال ۱۹۹۴ در ساحل «نیوبورج» به دریا انداخت. در کمال تعجب نزدیک به سه دهه بعد طرفداران قایق‌های کایک این بطری را پیدا کردند و پیام را به آدرس قدیمی خود، جایی که پدر و مادر او هنوز در آن زندگی می‌کردند، برگرداندند.

خانم وات ۳۷ ساله که هم اکنون یک دختر دارد، توضیح داد که چگونه مادرش وقتی فردی با آن نامه آمد باور نکرد و گفت: "خواندن نوشته‌های خودم بعد از آن همه سال و دیدن همان دست خط و غلط املایی‌ها بسیار عجیب بود."

بیشتر بخوانید

آخرین برگ از تاج ناپلئون به حراج گذاشته شد + عکس

این خانم اسکاتلندی که پس از ۲۷ سال نامه خود را دیده بود، می‌گوید که احساس کمی عجیب داشتم، مانند ملاقات با خودم در کودکی قدیمی بوده. احتمالاً سعی کردم اطمینان حاصل کنم که هر کسی او را پیدا کرده است، می‌داند که من تنها نیستم، زیرا شماره دوستانم را ذکر کرده بودم. باور نکردنی است که پیدا شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارسال نامه اقدام عجیب والدین کودکان اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • عکس | عاشقانه ریما رامین‌فر با همسررش امیر جعفری
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)
  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • کشف یک دفینۀ «معطّر» در زیر خانۀ اولین رئیس‌جمهور آمریکا (+عکس)
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی