Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@05:55:13 GMT

اصفهان نیازمند توسعه سیستم‌های کنترلی هوشمند است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۵۹۹۹

اصفهان نیازمند توسعه سیستم‌های کنترلی هوشمند است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا در اعمال محدودیت‌ها، ترددها و رصد تردد پلاک‌های غیربومی در اصفهان پهناور، نیازمند توجه مسئولان در تجهیز معابر به سیستم‌های کنترلی هوشمند است.

سرهنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص لزوم استفاده از تجهیزات هوشمند ترافیکی در کلانشهر اصفهان، اظهار کرد: اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا در اعمال محدودیت‌ها، ترددها و رصد تردد پلاک‌های غیربومی در اصفهان پهناور، نیازمند توجه مسئولان در تجهیز معابر به سیستم‌های کنترلی هوشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برابر با قانون دولت‌ها و سازمان‌های مربوط لازم است نسبت به تهیه و نصب تجهیزات هوشمند ترافیکی شهرها و تأمین زیر ساخت‌های الکترونیکی لازم اقدام نمایند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: کنترل استانی پهناور همچون اصفهان با موقعیت کنونی در کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق کشور و هم مرز با ۹ استان دیگر، بدون تجهیزات هوشمند مدرن و به روز الکترونیکی خصوصاً در کلانشهر اصفهان تنها با نیروی انسانی پلیس سخت و توان فرساست.

وی افزود: وضعیت موجود کلانشهر اصفهان در حد و اندازه اصفهان نیست و نیازمند توجه ویژه در تقویت و توسعه دوربین‌های ترافیکی است.

سرهنگ محمدی در خصوص وضعیت تجهیزات هوشمند مدرن و به روز الکترونیکی در شهر کاشان هم گفت: در حال حاضر شهرستان بزرگ کاشان حتی یک دوربین ثبت تخلف ترافیکی هم ندارد.

کد خبر 485693

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرهنگ محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان تجهیزات هوشمند ترافیکی دوربین های ترافیکی اعمال محدودیت ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تجهیزات هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شده توسط پلیس اقتصادی خبر داد و گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف تعداد 293 انواع کمپرسور و  تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را 700 میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است