Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده کل ارتش سال ۱۴۰۰ سال را سال تمرکز بر آماده‌سازی جوانان سرباز برای پیمودن موفق گام دوم انقلاب دانست و گفت: همه ارتش این ماموریت انقلابی و ملی را سرلوحه برنامه‌ها و اقدامات خود قرار دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین،  امیر سرلشکر موسوی و هیئت همراه از لشکر 16 زرهی، تیپ 116 و بیمارستان ارتش در شهرستان قزوین بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید با بررسی توان و آمادگی رزمی تیپ 116 زرهی نیروی زمینی ارتش، وضعیت این تیپ را رو به جلو و موفق ارزیابی و بر ادامه مجدانه این راه تاکید کرد.

امیر سرلشکر موسوی همچنین با حضور در بیمارستان ارتش در قزوین، ضمن بازدید از فعالیت های بسیار خوب مجموعه کادر درمانی این بیمارستان و نیز چگونگی ارائه خدمات به بیماران کرونایی بستری، از تلاش‌های خالصانه و موثر این بیمارستان و تیپ 116 در کمک به مردم استان های قزوین و گیلان در مقابله با شیوع کرونا و درمان بیماران تقدیر کرد.

فرمانده کل ارتش: نوک پیکان حملات دشمنان در فضای مجازی به سمت ارتش استبازدید فرمانده کل ارتش از پایگاه هوایی بندر چابهاربازدید فرمانده کل ارتش از ستاد نیروی پدافند هوایی

وی همچنین با یادآوری سابقه درخشان این بیمارستان در حادثه زلزله رودبار و منجیل، توفیق خدمت به مردم را یک هدیه الهی و شکر آن را در ادامه این راه نورانی دانست.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه در جمع فرماندهان، سال 1400 سال را  سال تمرکز بر آماده‌سازی جوانان برای پیمودن موفق گام دوم انقلاب دانست و سربازان وظیفه را پرچمداران گام دوم انقلاب خواند و اضافه کرد:  همه ارتش این ماموریت انقلابی و ملی را سرلوحه برنامه‌ها و اقدامات خود قرار دهند تا جوانانی که برای سربازی وارد ارتش می‌شوند در پایان دوره سربازی خود برای پیمودن موفق گام دوم انقلاب کاملا آماده شده باشند و این ماموریت، مقدم بر وظیفه مصوب ما در موضوع سربازی است.

فرمانده کل ارتش همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار این خطه و شهدای گرانقدر ارتش در این لشکر و استان به ویژه شهیدان رجایی، بابایی، ابوترابی و لشکری، نسل امروز را امانت‍دار میراث بزرگ شهیدان دانست و بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

سرلشکر موسوی در پایان گفت: خانواده‌های فهیم و صبور و کم نظیر ارتش، حامی، پشتیبان و مشوق اصلی همه ما هستند و رسیدگی هرچه بیشتر به خانواده‌ها و زندگی آنها وظیفه مهم و همگانی است.

فرمانده کل ارتش در این بازدید که امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز وی را همراهی می کرد، با تعدادی از کارکنان از نزدیک و به صورت چهره به چهره دیدار و گفت وگو کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند

تارنمای صهیونیستی واللا گزارش داد که سربازان زن در ارتش صهیونیستی به دلیل بدرفتاری و خشونتی که پس از خودداری از خدمت به عنوان ناظر آنها با آن مواجه شده‌اند، دائما از حملات پنیک رنج می‌برند و تحت درمان هستند.

براساس گزارش المیادین، به گفته این وب سایت صهیونیستی ده‌ها سرباز زن که به عنوان ناظر منصوب شده بودند، هفته‌ها پیش به دلیل نگرانی شدید که ممکن است کشته یا اسیر شوند، خواستند تا ماموریت خود را تغییر دهند.

این وب سایت به نقل از خانواده این سربازان زن نوشته است که دخترانشان برای ساعات طولانی در پایگاه تل هاشومر زیر آفتاب داغ قرار گرفته و با هدف تحمیل زورگویی فرماندهان ارتش در گوش هایشان فریاد زدند، آنان را تهدیدکرده و به آنها توهین کردند. این سربازان زن همچنین توسط افسران دیگر مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. آنها همچنین مجبور به خوابیدن در یک مکان پر سر و صدا و با هدف شکستن روحیه‌شان شدند، که باعث شد غش کنند یا دچار حملات پانیک مداوم شوند.

واللا به نقل از خانواده‌های این سربازان زن نوشت که آنها در مواجهه با شیوه‌ای که ارتش برای مقابله با این مشکل انتخاب کرده احساس شوک می‌کنند و ادعای آنها مبنی بر عدم اعتماد به ارتش بعد از همه وقایع جنگ شدید شده است. مادر یکی از این سربازان زن گفت که دخترش پس از وحشیگری و آزار و اذیتی که به او وارد شده، اکنون نمی‌تواند در ارتش باشد و آنچه را که اتفاق افتاده است به عنوان شاهد فقری ارتش صهیونیستی توصیف کرد.

وب سایت اسرائیلی یدیعوت آحارنوت پیشتر فاش کرده بود که ده‌ها سرباز زن از اعزام به خدمت در پایگاه آموزشی اولیه نیرو‌های دفاع مرزی در سیاریم در وادی عربا در مرز با اردن خودداری کردند.

این سایت اعلام کرد که امتناع نیرو‌های زن از خدمت، به دلیل ترس آنها از تکرار آنچه در ۷ اکتبر اتفاق افتاده است. به ویژه در سایت نظامی  ناحل عوز و سایر سایت‌های ارتش در غلاف غزه، جایی که مقاومت فلسطین توانست به این سایت‌های نظامی حمله کند و با سربازان صهیونیست درگیر شود.

یدیعوت آحارنوت تأیید کرد که ده‌ها سرباز زن پس از امتناع از خدمت به بازداشت منتقل شدند. در همین راستا توضیح داد که حدود ۵۰ سرباز زن در اوایل این هفته در ارتش نام‌نویسی کردند، اما با ادعای اینکه از شرایط بهداشتی و روانی رنج می‌برند، به شدت از انتقال به آنجا خودداری کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • شهادت مرزبان فداکار در کردستان
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است