Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@19:16:11 GMT

ایران نفت‌کش کره را آزاد کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۶۲۳۱

رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند که کشتی توقیف شده این کشور در خلیج فارس، صبح امروز ایران را ترک کرده است. ناطقان: خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی با انتشار عکسی از کشتی کره‌ای توقیف شده در خلیج فارس، به نقل وزارت خارجه این کشور اعلام کرد که این کشتی به همراه ناخدا و خدمه‌اش ساعت ۶ صبح امروز به وقت تهران، ایران را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نفتکش به دلیل ایجاد آلودگی زیست محیطی در خلیج فارس نزدیک به سه ماه توسط ایران توقیف شده بود.
عکسی که رسانه‌های کره جنوبی از نفت‌کش این کشور در حال ترک ایران منتشر کرده‌اند

در اوایل ماه ژانویه، ایران نفتکش MT Hankuk chemi و 20 خدمه آن را به دلیل ایجاد آلودگی نفتی توقیف کرد. در ماه فوریه، مقامات ایرانی موافقت کردند که تمام دریانوردان این نفتکش را آزاد کنند به جز کاپیتان که برای مدیریت کشتی مورد نیاز بود.

پیشتر گفته شده بود نخست وزیر کره جنوبی به زودی برای رایزنی درباره آزادسازی کشتی توقیف شده این کشور در آب های خلیج فارس، به تهران سفر و با مقامات جمهوری اسلامی دیدار می‌کند. منبع: ایسنا برچسب ها: نفت کش کره ، آزاد ، ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نفت کش کره آزاد ایران توقیف شده خلیج فارس کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

ایلنا: وزیر خارجه آمریکا رهبران کشور‌های خلیج فارس را به یکپارچگی دفاعی بیشتر فراخواند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».


دیگر خبرها

  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی