Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@08:30:42 GMT

۲ هزار و ۸۴۸ آزمایش تشخیصی کرونا در محلات انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۶۴۹۵

۲ هزار و ۸۴۸ آزمایش تشخیصی کرونا در محلات انجام شد

دکتر «مهدی قلیچ‌خانی» روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود:  تاکنون ۹۰۲ بیمار کووید ۱۹ در این شهرستان شناسایی شدند که ۶۵۰ نفر آنان به‌صورت سرپایی خدمات درمانی را دریافت کرده و ۲۹۷ نفر نیز بستری شدند.
وی اظهار داشت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون یک‌هزار و ۸۰۸ آزمایش سریع تشخیص کرونا در محلات انجام شده و  ۲۷۷ بیمار کووید ۱۹ شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قلیچ‌خانی تصریح کرد: محلات به‌دلیل خوش آب و هوا بودن و ظرفیت بالای گردشگری، در تعطیلات نوروز، میزبان مسافران و گردشگران بود و شرایط گسترش بیماری کرونا را درشهرستان در روزهای بعد از تعطیلات بحرانی کرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اشاره به افزایش آزمایش شناسایی بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان، افزود: در تعطیلات نوروزی، ۴۲۸ آزمایش سریع انجام شده که  ۱۳۲ مورد مثبت شناسایی شدند.
قلیچ خانی گفت: از این شمار بیمار کووید ۸۱ نفر اهل تهران و ۱۱۴ نفر نیز محلاتی بودند.
وی اضافه کرد: ۱۹۴ آزمایش پی سی آر در نوروز امسال انجام شده و ۷۰ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شدند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان افزود: در حال حاضر ۲۱ بیمار در بیمارستان بستری هستند و از این شمار، پنج بیمار مثبت قطعی و ۱۶ بیمار مشکوک به کرونا هستند.
قلیچ‌خانی اضافه کرد: چهار بیمار با وضعیت عمومی وخیم در آی سی یو بیمارستان تحت نظر هستند و متاسفانه روز به روز به این تعداد افزوده می‌شود.
وی تاکید کرد: شهروندان پروتکل ها و شیوه نامه ای بهداشتی را رعایت کنند و جز برای انجام کارهای ضروری از منزل خارج نشوند و از ماسک استفاده کنند.
شهرستان محلات واقع در نوار جنوبی استان مرکزی یکی از کانون‌های مهم گردشگری و قطب تولید سنگ تزئینی، ماهی زینتی ، گل و گیاه و تریکو است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان مرکزی تست کرونا بیماری محلات بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان مرکزی تست کرونا ویروس کرونا استان مرکزی تست کرونا بیماری محلات بهداشت و سلامت اخبار کنکور قلیچ خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت

به گزارش صدای ایران از ایرنا،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در گفت گو با ایرنا ضمن تسلیت درگذشت زنده یاد نیکویی گفت: این خبرنگار پیشکسوت سال‌ها در عرصه خبر و رسانه شهرستان محلات فعالیت داشت.

حسین محمودی فر ادامه داد: مرحوم نیکویی نمایندگی روزنامه جمهوری اسلامی را در شهرستان محلات داشت.

مرحوم «حمید نیکویی» پیشکسوت عرصه اطلاع رسانی در شهرستان محلات در سال‌های دفاع مقدس به عنوان خبرنگار جبهه وجنگ فعالیت داشت وی همچنین نمایندگی وخبرنگاری روزنامه جمهوری اسلامی درشهرستان محلات را عهده دار بود.

عضویت در هیات مدیره موسسات خیریه؛ حمایت از بیماران ام اس سرطانی مهر سلامت محلات، خیریه علوی، خیریه فاطمیه محلات (دارلایتام)، خیریه سالمندان حضرت رسول اکرم (ص) محلات از فعالیت‌های عام المنفعه مرحوم نیکویی بود.

دیگر خبرها

  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • آدم ربایی در شیراز
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی