Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:23:31 GMT

وکیل ناوالنی از وضعیت نامناسب موکلش خبر داد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۷۱۳۱

وکیل ناوالنی از وضعیت نامناسب موکلش خبر داد

وکیل الکسی ناوالنی گفت، موکلش که از بیماری فتق دیسکی در رنج است در حال حاضر در درمانگاه زندانی در منطقه ولادیمیر بستری است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اخیرا الکسی ناوالنی، منتقد سرسخت کرملین که چندین هفته از درد کمر و پا شکایت داشت در اعتراض به عدم دسترسی مناسب به پزشک و درمان‌های لازم دست به اعتصاب غذا زده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه، وکیل ناوالنی اعلام کرد: پس از آنکه مشخص شد ناوالنی فتق دیسک پیشرفته دارد، وی از درمان در درمانگاه زندان امتناع کرد.

وکیل منتقد کرملین در پاسخ به اینکه موکلش اکنون کجاست، گفت: موکل من اکنون در درمانگاه زندانی در پوکروف واقع در منطقه ولادیمیر است. او در کنار یک زندانی دیگر است. تنها دو امدادگر در درمانگاه هستند.

به گفته این وکیل، یک کمیسیون از مدیریت واحد پزشکی منطقه اخیرا با ناوالنی ملاقات و تلاش کردند تا او را برای دریافت دارو و درمان متقاعد کنند. متخصصان به او گفتند که درخواستش برای یک پزشک آن هم به انتخاب خودش بعید است که اجابت شود. اما وی تصمیم گرفته تا به اعتصاب غذایش ادامه دهد.

وکیل ناوالنی با اشاره به شیوع احتمالی کرونا و سل در زندان گفت، تیم حقوقی ناوالنی هیچ اطلاعی از این مساله ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الکسی ناوالنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران

یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

به گزارش مهر، در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم