Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@23:44:53 GMT

اختلاف نظر برای پرسپولیس- نساجی بالا گرفت!

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۷۴۷۱

اختلاف نظر برای پرسپولیس- نساجی بالا گرفت!

کارشناسان داوری نظرات متفاوتی را در خصوص گل های بازی پرسپولیس در برابر نساجی مطرح کردند.

به گزارش برنا؛ پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس  برابر نساجی، شائبه هایی در خصوص گل های تیم گل محمدی در این دیدار ایجاد شده است و تعدادی از کارشناسان داوری نظرات مختلفی را در این خصوص اعلام کرده اند. 

رضا سخندان:  آفساید نبود
در این دو صحنه داور تصمیمات بسیار خوبی گرفت و تصمیمش درست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحنه گل اول پرسپولیس که به هیچ عنوان آفساید نبود و در صحنه گل دوم هم به نظرم در یک خط قرار داشتند.

 علی خسروی: گل آ دوم هم آفساید نبود

گل اول مشکلی نداشت و گل دوم هم به هیچ وجه آفساید نبود چرا که توپ جلوتر از عیسی آل کثیر است و آفساید با توپ محاسبه می‌شود نه بازیکن. نباید عالیشاه ملاک قرار داده شود. من صحنه فریز شده را دیدم و به نظرم گل کاملا سالم است. 

حیدر سلیمانی: هر ۲ گل سالم بود

گل اول را مهدی ترابی به ثمر رساند؛ نه کنعانی‌زادگان. پس با توجه به این موضوع اصلا بحث آفساید مطرح نیست. حتی اگر گل را کنعانی‌زادگان به ثمر رسانده بود باز هم آفساید نبود. چون با مدافع نساجی در یک خط بودند. گل دوم هم آفساید نبود. چون عالیشاه وقتی پاس داد با آل‌کثیر در یک خط بودند و به همین خاطر این گل سالم بود.

رودنیل: گل اول آفساید بود
 این کارشناس با تایید گل دوم پرسپولیس در خصوص گل دوم سرخ ها ابهاماتی را مطرح می کند و می گوید: گل دوم تیم پرسپولیس، طبق قانون، این صحنه به هیچ عنوان آفساید نیست. درباره گل اول چیزی مشخص نیست و به نظرم می‌آید که آفساید است.

مسعود مرادی: گل آل کثیر آفساید نبود
در صحنه گل اول پرسپولیس چون دوربین روی خط وجود ندارد، تشخیص خیلی سخت است و به همین خاطر نظر نمیدهم اما در صحنه گل دوم، کاملا مشخص است که توپ در لحظه جدا شدن از پای بازیکن قرمز، در یک راستا با زننده گل است و در چنین شرایطی آفساید نخواهد بود.

فنایی: گل پرسپولیس آفساید نبود
ببینید در صحنه گل اول بازیکن قرمز از پشت میآید و اضافه می‌شود اما ای کاش یک دوربین بهتر داشتیم که این صحنه را می‌گرفت. به نظر من این صحنه آفساید نیست. در صحنه گل دوم تشخیص خیلی سخت است اما اینجا هم من تصمیم کمک داور را قبول دارم و فکر می کنم او یک شاهکار کرده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گل پرسپولیس نساجی کارشناس داوری آفساید آفساید نبود صحنه گل گل اول دوم هم گل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مردود استقلال به ذوب آهن؛ هم آفساید؟ هم هند؟

استقلال یک گل مقابل ذوب آهن زد که رد شد.

طرفداری | گل استقلال در دقایق ابتدایی نیمه دوم رد شد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی، روی سانتری که از سمت چپ انجام شد، استقلالی ها به گل مساوی مقابل ذوب آهن رسیدند. توپی که ابتدایی به مهرداد محمدی رسید و بعد روزبه چشمی آن را گل کرد.

بعد از گل، کوپال ناظمی و کمک داور اعلام کردند گل استقلال به دلیل خطای هند مهرداد محمدی رد شده است.

با این حال تصویر آهسته نشان می داد گویا بازیکن استقلال پیش از اینکه اصلا خطای هند رخ بدهد، در آفساید قرار داشته و به هر حال گل آبی پوشان رد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اورونوف سریعترین بازیکن پرسپولیس!
  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی
  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • گل مردود استقلال به ذوب آهن؛ هم آفساید؟ هم هند؟
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس