Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@18:55:35 GMT

پرسپولیسی ها امروز تست کرونا می دهند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۷۴۸۲

کاروان پرسپولیس فردا برای حضور در رقابت های گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا عازم گوا هند می شود.

پرسپولیس روز گذشته در هفته بیستم لیگ برتر مقابل نساجی به برتری دو بر صفر رسید.

به گزارش طرفداری، اعضای این تیم امروز برای آخرین بار قبل از سفر به هند برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا تست کرونا خواهند داد.

فرشاد فرجی که از یک هفته قبل به دلیل مشکوک بودن تست کرونای خود در تمرینات و بازی های پرسپولیس شرکت نکرده هم امروز تست خواهد داد و اگر جواب تست وی مثبت باشد همراه کاروان پرسپولیس به هند نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قوانین دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا در صورت مثبت بودن تست یک نفر از اعضای هر کاروان این تیم نمی تواند در مسابقات شرکت کند. اگر تست کرونای یک عضو تیم پرسپولیس در فرودگاه هند مثبت باشد کل کاروان این تیم حق حضور در مسابقات را نخواهند داشت.

به همین دلیل در صورت مثبت بودن تست فرجی وی در تهران می ماند و هر زمان تست های منفی اعلام شده و شرایط حضور در هند را داشته باشد به اردوی تیمش اضافه خواهد شد.

کاروان پرسپولیس فردا برای حضور در رقابت های گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا عازم گوا هند می شود.

اخبار داغ 

اولین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (19 فروردین 1400) نوید مظفری: گل دوم پرسپولیس قطعاً آفساید بود / درباره گل اول خیلی نمی شود نظر داد ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت شوخی بوفون با بازیسازی خودش از عقب زمین در توئیتر ناصر الخلیفی: پیروزی مقابل بایرن مونیخ، برد مهمی در تاریخ باشگاه ما است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس پنالتی هفتم پرسپولیس در اراک را خراب کرد تا با گل شدن توپ نقی‌زاده آلومینیوم صعود کند.

حالا ساعتی پس از این مسابقه جذاب، امیری در اینستاگرامش از هواداران و اعضای تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد.

امیری نوشت:"سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس. از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هوادارانِ عزیز ، هم تیمی ها و تمام عواملِ باشگاه بزرگِ پرسپولیس عذرخواهی میکنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسِه که با پشتوانه ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می مونه.

من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیشِ رو جبران کنم سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس."

دیگر خبرها

  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است