Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@17:32:22 GMT

توزیع واکسن‌های کرونا از طریق برنامه کوواکس

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۷۶۸۱

توزیع واکسن‌های کرونا از طریق برنامه کوواکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بیش از ۱۰۰ کشور جهان از طریق برنامه کوواکس که اقدامی جهانی برای ارسال میلیونها دوز واکسن کروناویروس به کشورهای در حال توسعه است، واکسن کووید-۱۹ را دریافت کرده اند.

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده است: تاکنون حدود ۴۰ میلیون دوز واکسن کروناویروس از طریق برنامه کوواکس در سراسر شش قاره توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام مقامات، از بیش از ۱۰۰ کشور که واکسن کروناویروس را از طریق سازوکار کوواکس دریافت کرده اند، ۶۱ کشور در میان ۹۲ کشور با اقتصاد ضعیف هستند که واکسن را تحویل گرفته اند.

"تدروس آدهانوم" دبیرکل سازمان جهانی بهداشت در اظهاراتی گفته است که برنامه کوواکس بهترین گزینه را در اختیار مردم جهان قرار داده تا به سریعترین، ایمن ترین و عادلانه ترین روش توزیع واکسن دسترسی داشته باشند.

به گزارش یونایتدپرس، طبق آخرین پیش بینی‌ها قرار است حداقل دو میلیارد دوز از واکسنهای کروناویروس در سال ۲۰۲۱ از طریق برنامه کوواکس توزیع شود.

پربیننده ترین چرا خوردن سیر خام مفید است؟ آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱/۱۸) دستور فوری برای محدودیت ۱۰روزه در شهرهای قرمز اگر سردرد شدید دارید بخوانید بیماری مرگباری با نوشیدن چای داغ

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن کرونا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار