Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:38:36 GMT

بیش از سه هزار فقره انشعاب برق در مریوان نصب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۸۲۱۹

بیش از سه هزار فقره انشعاب برق در مریوان نصب شد

مرتضی محبتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مریوان در سال ۱۳۹۹ با نصب سه هزار و ۸۸۹ فقره انشعاب برق در بخش های مختلف رتبه اول استان کردستان را در زمینه نصب و فروش انشعاب برق کسب کرد.

وی افزود: در حوزه شهری سه هزار و ۶۸ فقره انشعاب، در حوزه روستایی ۶۳۸ فقره انشعاب، در بخش دیماندی ۲۳ فقره انشعاب و در بخش خارج از محدوده ۱۶۰ فقره انشعاب نصب شده است که در مجموع سه هزار و ۸۸۹ فقره انشعاب تا پایان سال ۱۳۹۹ توسط این مدیریت به فروش رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار مشترکان برق در مریوان به ۸۰ هزار انشعاب رسید

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مریوان یادآور شد: با نصب این تعداد انشعاب تعداد مشترکان برق در این شهرستان به مرز بیش از ۸۰ هزار مشترک رسیده است که آمار بسیار بالایی است.

وی با بیان اینکه بیشترین انشعاب در بخش خانگی به تعداد ۶۷ هزار و ۶۴۴ مشترک است گفت: در بخش عمومی هزار و ۹۲۹ مشترک، در بخش کشاورزی ۸۴۹ مشترک، در بخش صنعتی ۱۸۸ مشترک، در بخش سایر مصارف هشت هزار و ۸۰۱ مشترک و در بخش روشنایی معابر ۲۷۰ مشترک از این نعمت انرژی خدادادی برخوردار هستند.

بیشترین مصرف برق در مریوان در بخش خانگی است

محبتی بیشترین مصرف انرژی برق را در بخش خانگی با بیش از ۵۷ درصد بیان کرد و افزود: در بخش عمومی هفت درصد، دربخش کشاورزی ۲۰ درصد، در بخش صنعتی ۶ درصد، در بخش سایر مصارف هشت درصد و در بخش روشنایی معابر ۲ درصد از مصرف برق در این شهرستان را شاهد بودیم.

جمع آوری انشعاب های غیرمجاز برق در سطح شهرستان

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان مریوان در پایان از جمع آوری انشعاب های برق غیرمجاز در شهرستان خبر داد و گفت: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۴۱۳ فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شده است .

وی یادآور شد: تعداد ۶۰۰ انشعاب غیر دائم مطابق مقررات به مشترکان واگذار شده است که سهم بسزایی در کاهش تلفات داشته و همچنین رضایتمندی عموم شهروندان را در بر داشته است.

شهرستان مرزی مریوان با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفری در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب‌ها مریوان انرژی برق مصرف بهینه برق شرکت برق منطقه ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان انرژی برق مصرف بهینه برق مریوان انرژی برق مصرف بهینه برق شرکت برق منطقه ای اخبار کنکور فقره انشعاب سه هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زابل

 سرهنگ  حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص گردید ۳ نفر از سارقان سابقه دار اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌نمایند؛ که با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، ماموران پلیس این شهرستان موفق شدند در دو عملیات هماهنگ، اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 سرهنگ نوری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی لوازم سرقتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کردند؛ و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

   
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل