Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:33:33 GMT

زیرساخت‌های روستایی در شهرستان کنگان تقویت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۸۷۱۲

زیرساخت‌های روستایی در شهرستان کنگان تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمید حیدری بریدی پیش از ظهر جمعه در آئین معارفه مدیر بنیاد مسکن شهرستان کنگان اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی در این شهرستان صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: کردی، مدیر سابق بنیاد مسکن کنگان با تدبیر و درایتی که داشت باعث شد امروز با کارنامه درخشانی به درجه بازنشستگی نائل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همچنان از توانمندی‌های مدیر سابق در مجموعه بنیاد مسکن استفاده خواهد شد، در خصوص مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان کنگان نیز گفت: احمدی‌منفرد مدیر توانمند و با تدبیری است که توانسته ۱۲۱ روستا را در شهرستان تنگستان به خوبی مدیریت کند.

حیدری بریدی ادامه داد: امیدوارم با تجربه چندین ساله ایشان و تعامل با نماینده عالی دولت در شهرستان، دهیاران و مردم در توسعه و شکوفایی منطقه از هیچ‌گونه کوششی دریغ نکند.

پروژه‌های مسکن کنگان تسریع شود

فرماندار کنگان در این مراسم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در ادوار مختلف جهت توسعه این شهرستان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: از زحمات مدیر سابق که سال‌ها عهده‌دار این مسئولیت در کنگان بود قدردانی می‌کنم، اما معتقدم در بخش مسکن این شهرستان جای کار زیادی دارد.

سیدعلی پاک‌نژاد ضمن برشمردن توانمندی‌های مدیر جدید بنیاد مسکن کنگان، تصریح کرد: احمدی منفرد در حوزه عمران روستایی در طول دوران مدیریتش در شهرستان تنگستان به خوبی درخشیده و تردید ندارم کسی که چنین تجربه موفقی دارد، در کنگان نیز موفق خواهد بود.

وی توجه جدی به سیراف و پروژه ۸۲ واحدی مسکن کنگان را ضروری دانست و تاکید کرد: باید تلاش شود در سایه همدلی و تفاهم شاهد اجرای پروژه‌های ماندگار و تأثیرگذار در شهرستان کنگان باشیم.

در پایان از زحمات چندین ساله حیدر کردی، در سمت مدیر بنیاد مسکن شهرستان‌های کنگان و عسلویه قدردانی شد و مهدی احمدی‌منفرد جایگزین وی در این سمت شد.

کد خبر 5184956

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگان بنیاد مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوشهر ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان ماه مبارك رمضان ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل انتخابات 1400 محدودیت های کرونایی اراک شهرستان کرج شهرستان کنگان مسکن کنگان بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: این استان از حیث کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، برترین استان کشور است و با ورود به هنرستان‌های جوار صنعت، موجی از انرژی دانش آموزان و معلمان دریافت می‌شود.

وی افزود: برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان در سال جاری یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار مرکزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان راه نجات کشور یاد کرد و گفت: تقویت آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش در گرو تأمین توسعه زیرساخت‌ها و تقاضا محوری است.

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تأثیرگذار خواهد بود و امید است شمار برگزاری این نمایشگاه‌ها در این استان افزایش یاید.

کد خبر 6090418

دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود