Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@22:03:27 GMT

استفانو پیولی: در تلاشیم میلان را به جایگاهش برگردانیم

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۹۵۹۹

استفانو پیولی دوست دارد برای مدتی طولانی در میلان بماند

در چارچوب هفته سی ام سری آ فصل 21-2020، تیم های پارما و میلان شنبه شب ساعت 20:30 به وقت تهران در استادیوم انیو تاردینی پارما به مصاف هم خواهند رفت. به گزارش گل ایتالیا، استفانو پیولی، سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از دیدار با پارما پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط بازی فردا مهم است. دوست ندارم بگویم 9 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است. پارما تیمی است که سریع بازی می کند و کیفیت دارد. ما روی اهداف خودمان متمرکز هستیم و این خصوصیتی است که من در تیمم آن را تحسین می کنم. ماریو مانژوکیچ یک بازیکن بسیار خوب و حرفه ای است. ماریو هنوز در اوج آمادگی نیست اما می تواند به تیم کمک کند. در مورد کالابریا، متاسفیم که او هنوز برنگشته اما وضعیتش نسبت به گذشته بهتر است و باید هفته آینده برگردد. کالابریا، رومانیولی و دنیل مالدینی در بازی فردا غایب خواهند بود و بقیه بازیکنان در دسترس هستند. 

استفانو پیولی 548 روز است که روی نیمکت میلان نشسته و از رکورد جنارو گتوزو عبور کرد. حالا ماسیمیلیانو الگری نفر بعدی است که پیولی می تواند به رکورد روزهای مربیگری او در میلان برسد:

دوست دارم این اتفاق بیفتد و در میلان بمانم. این جا وضعیت خوبی دارم. در تلاشیم تا باشگاه میلان را به حالت عادی اش و جایگاهش در اروپا برگردانیم. حس می کنم می توانم در بهبود وضعیت بازیکنان و باشگاه، تاثیرگذار باشم. مهم ترین چیز برای یک سرمربی، ارائه فوتبالی است که با ایده هایش تطابق داشته باشد. ما سبک بازی خودمان را داریم و بازیکنان خوشحال هستند.  تئو هرناندز؟ در فلورانس او عالی بود و در بازی با سمپدوریا روز بدی داشت. شاید اشتباهاتی وجود داشته باشد اما تئو الان خیلی متمرکز است و انتظار یک نمایش عالی در بازی فردا را از او دارم.  

اخبار داغ 

اولین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (19 فروردین 1400) نوید مظفری: گل دوم پرسپولیس قطعاً آفساید بود / درباره گل اول خیلی نمی شود نظر داد ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت شوخی بوفون با بازیسازی خودش از عقب زمین در توئیتر ناصر الخلیفی: پیروزی مقابل بایرن مونیخ، برد مهمی در تاریخ باشگاه ما است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استفانو پیولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری