Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی بسکتبال از شرایط آماده سازی پیش از شرکت در مسابقات المپیک توکیو صحبت کرد و گفت: غیرمنطقی است که تیم ملی بسکتبال برای قهرمانی المپیک هدف‌گذاری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در آستانه مسابقات المپیک توکیو درخصوص شرایط تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: تیم ملی ما قرار است در یک میدان بزرگی شرکت کند، فدراسیون و کادرفنی تیم ملی برنامه خوبی را هم در نظر گرفتند و امیدوارم با بازی‌های تدارکاتی که داریم با آمادگی صد در صد برویم و نماینده شایسته‌ای برای ایران و آسیا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم ملی بسکتبال که با رادیو ایران گفتگو می کرد، درباره همگروه با آمریکا، فرانسه و یونان گفت: گروه خیلی خیلی سختی داریم که تجربه بسیار بزرگی برای کشورمان است که که می تواند سنگ بنایی برای پیشرفت در سال های آینده باشد. تیم‌های مختلف برنامه‌ریزیهای مختلفی برای این مسابقات می‌کنند و خیلی غیرمنطقی است که تیم ملی برای قهرمانی المپیک هدف‌گذاری کند اما هدف ما این است که سه بازی خیلی خوب انجام بدهیم و شانس‌مان را امتحان می‌‌کنیم که اگر خدا بخواهد ممکن است اتفاقات گوناگونی بیفتد.

نیکخواه در پاسخ به این سوال که همیشه درباره کادرفنی تیم ملی از او سوال می‌شود، گفت: همیشه از من سوال می‌شود و همیشه هم یک جواب دارم، من بازیکن تیم ملی هستم و جایگاهی ندارم که درباره کادرفنی صحبت کنم. سرباز تیم ملی هستم و اگر کادرفنی بخواهد در اختیارشان هستم.

او درخصوص اینکه گفته می‌شود پس از المپیک خداحافظی می‌کند، گفت: احتمالش خیلی زیاد است. فعلا برنامه ریزی نکردم و تنها هدفم این است که برای المپیک آماده باشم و سالم باشم که به تیم ملی کمک کنم و بعد از آن خواهیم دید که چه می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • معلمی که عمرش را وقف تعلیم کرد
  • معلمان باید به نقش و جایگاهشان افتخار کنند
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت