Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای نیکوکاری و نوع‌دوستی است و مسلمانان در این هنگامه می‌توانند در پرتو آموزه‌ها و مفاهیم والای الهی به انفاق و بخشش بپردازند تا از آثار روحی و معنوی آن بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعان با اشاره به‌ضرورت نقش‌آفرینی مؤثر این نهاد برای تأمین مایحتاج نیازمندان به‌ویژه مددجویان و ایتام در ایام ماه مبارک رمضان، افزود: کمیته امداد استان یزد با توجه به تجربه سال دوم شرایط خاص حاکم در جامعه به دلیل ویروس کرونا و ضرورت رعایت" مصوبات ستاد ملی مقابله باکرونا" امسال نیز با استفاده از تجارب کسب‌شده در سال گذشته، با بهره‌گیری از ظرفیت خیران و نیکوکاران استان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مؤثر و ارزنده به نیازمندان به کار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری برنامه‌هایی همچون تأمین معیشت در قالب بسته‌های معیشتی، جمع‌آوری کمک برای اطعام و افطاری، جذب حامی برای ایتام و محسنین (با شعار هیچ یتیمی بدون حامی در سال ۱۴۰۰ نداشته باشیم) و دریافت زکات فطره و کفاره موردنظر است.

او ادامه داد: باهدف نهایی کردن طرح پویش ایران مهربان و تحقق هدف‌گذاری تعیین‌شده برای حمایت از ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان این طرح باقوت بیشتری انجام می‌شود.

شجاعان با اشاره به ایجاد «قرارگاه اطعام مهدوی» در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: با عنایت به رزمایش سال گذشته، امسال نیز رزمایش گسترده ایران همدل باقوت تمام در این نهاد در قالب اطعام مهدوی با ایجاد «قرارگاه اطعام مهدوی» به‌صورت مستمر در طول ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد.

او ادامه داد: این نهاد مصمم است در صورت امکان با توجه به شرایط موجود، هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم برای حضور مؤثر در منازل مددجویان به‌اتفاق مسئولان عالی‌رتبه استان و شهرستان در قالب طرح مفتاح الجنه را اجرا کند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایتام و نیازمندان کمیته امداد ماه رمضان ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس

روز نخست ماه می (۱۱ اردیبهشت) به پاسداشت تلاش‌های بی‌وقفه کارگران در سراسر دنیا «روز کارگر» نامگذاری شده است.

به همین مناسبت، علی ملیحی، روزنامه‌نگار با انتشار تصویری روز کارگر را گرامی داشته است.

او در توضیح این تصویر نوشت: "روز کارگر مبارک. کارگر کارخانه ارج هنگام صرف ناهار، سال ۱۳۵۶، عکس از عباس عطار"

منبع: برترین‌ها

tags # تقویم ، حقوق کارگران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند