Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیم کدخدا فرماندار راسک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: نظارت و بازرسی‌های مشترک (تعزیرات، صمت، بهداشت، شهرداری‌ها، اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف) به صورت منظم و مستمر در بازار با هدف جلوگیری و برخورد قانونی با گرانفروشی‌های خودسرانه، کم فروشی، احتکار، عرضه مواد خوراکی تاریخ مصرف‌گذشته، اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جلسات ستاد تنظیم بازار شهرستان راسک مرتب برگزار و بر پیگیری جذب و تامین و توزیع متوازن اقلام اساسی سهم شهرستان (شکر، روغن، مرغ منجمد و گوشت قرمز)با محوریت ستاد تنظیم بازار تاکید شده است.

به گفته وی، صلاحیت مباشران و عوامل توزیع کالاهای اساسی ویژه تنظیم بازار الزاما باید استعلام و تایید شود و همچنین اهتمام و مراقبت بر وجود کافی سایر اقلام و کالاهای مورد تقاضا و متناسب با ذائقه عمومی در سطح بازار در ماه مبارک رمضان از جمله (لبنیات، میوه و سبزی) انجام تا مشکلات را در پیش رو نداشته باشیم.

فرماندار راسک بر نظارت روزانه بر فعالیت تاسیسات شارژ گاز مایع شهرستان و تدبیر برای خرید، انتقال و توزیع سریع گاز مایع در تاسیسات ذکر شده تا پایان ماه مبارک رمضان تاکید و خاطرنشان کرد: حمل محموله‌های مرغ زنده تولیدی واحدهای فعال شهرستان بدون مجوز کتبی فرمانداری و ستاد تنظیم بازار به مقصد سایر شهرستان‌ها تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام و نیروی انتظامی نسبت به توقیف تمامی محموله‌های مرغ داخلی بدون مجوز حمل، اقدام کند.

کدخدا گفت: سهم بخش‌های تابعه از اقلام اساسی تنظیم بازار به صورت دقیق و عادلانه با هماهنگی و همکاری بخشداران توزیع شود و تراکنش توزیع اقلام تنظیم بازار از سوی مباشرانِ تعیین شده توسط اداره صمت اخذ و برای بررسی در اختیار فرمانداری و تعزیرات حکومتی قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه در صورت ابلاغ استمرار تعهد تحویل ۳۰ درصدی سهم مرغ تولیدی شهرستان به کشتارگاه صنعتی، اداره صنعت، معدن و تجارت ملزم به تعیین و معرفی عاملان فروش صلاحیت‌دار برای جذب و توزیع سهم ذکر شده با هماهنگی فرمانداری خواهد بود، افزود: دستگاه های نظارتی گزارش اخبار و اطلاعات واصله پیرامون نابسامانی‌ها و تخلفات سطح بازار و بازتاب‌های عمومی ناشی از آن را برای رسیدگی و پیگیری به فرمانداری ارسال کنند.

فرماندار راسک گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اهتمام لازم را برای تسریع در تامین ۳۰ تن سهمیه باقیمانده شهرستان از روغن خوراکی را به منظور عرضه تا قبل از ماه مبارک رمضان به عمل آورد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری سرباز کالای اساسی فرماندار راسک تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار